Bouwjaar | 22-03-2014 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 235.486 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-03-2014 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 235.486 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Bruil |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Doetinchemseweg 116 |
Postcode | 7054 BK |
Plaats | Westendorp |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)315 - 298562 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | autobruil.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Acceleratie (0-100): 12,1 s
Topsnelheid: 173 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 449 x 173 x 152 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 1.670 kg
Max. trekgewicht: 1.150 kg (ongeremd 580 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik in de stad: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 288 - € 303 per kwartaal
Wij zijn een Occasion Center die levert aan collega autobedrijven maar zeker ook aan de particuliere klant en al meer dan 50 jaar actief in de autobranche.
We houden ons bezig met de inkoop van jong gebruikte, dealer onderhouden occasions, voorzien van onderhoudshistorie/NAP en vaak afkomstig van de eerste eigenaar. Onze inruil en leveringsvoorwaarden zijn op basis van business to business, Alle genoemde prijzen zijn rijklare prijzen inclusief een APK keuring. Wij hanteren GEEN afleveringskosten. Bovendien staan wij in voor de juistheid van de vermelde bouwjaren en kilometerstanden.
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Logan MCV | Meer van hetzelfde
Eigenlijk kan een test van de Logan MCV heel kort zijn: wie de meeste ruimte voor het minste geld zoekt, moet bij Dacia zijn. Alhoewel merkbaar is waarop is bezuinigd, is de auto zijn geld meer dan waard. Toch is er reden om nu iets uit te weiden omdat de auto een facelift onderging. Misschien biedt Dacia nu nog meer voor hetzelfde geld?
De Dacia Logan MVC heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. De wijzigingen zijn minimaal (moderner front), waardoor dit ruimtewonder onverminderd waar voor zijn geld biedt.
Plus
- veel ruimte voor weinig geld
- prima prestaties, laag verbruik
Min
- merkbaar bezuinigd
- te lage hoofdsteunen achterin
Conclusie
De verschillen zijn minimaal en daarom was een week lang testrijden misschien wat overdreven. De facelift voor modeljaar 2017 betreft slechts een nieuw front, een nieuwe kleur en kleine wijzigingen aan de uitrusting.
Het weggedrag blijft hetzelfde, namelijk minder dan gemiddeld maar gezien de prijs nog altijd ruim voldoende. De TCe 90 motor was goed en blijft goed, levert voldoende prestaties en is ook in de praktijk echt zuinig.
Juist omdat de aanpassingen minimaal zijn, biedt de Logan MCV nog steeds heel veel auto voor heel weinig geld. Dat mag dan meer van hetzelfde zijn, maar is dat niet precies waar het om draait bij Dacia?