Bouwjaar | 05-08-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 94.040 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-08-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 94.040 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Pauw Auto's |
Contactpersoon | Cor Pauw |
Adres | Driemolensweg 13 |
Postcode | 4128 LS |
Plaats | Lexmond |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54676768 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.pauwautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Acceleratie (0-100): 13,6 s
Topsnelheid: 161 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 402 x 199 x 153 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 950 kg
Laadvermogen: 520 kg
GVW: 1.470 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 525 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 135 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Staat
Schade: schadevrij
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal
De Dacia is een zeer nette en goed onderhouden auto ,voorzien van alle boekjes APK TOT 02--2025 .
Distributieriem vervangen op 02-2022 bij een kilometerstand van 86110 km .
De Dacia is conform de omschrijving en de prijs van €2995,00 is een vaste prijs.
= Bedrijfsinformatie =
PAUWAUTOS DRIEMOLENSWEG 13 4128LS LEXMOND (15MIN VAN AF UTRECHT)
pauwautos@ziggo.nl
www.pauwautos.nl
0654676768
onze openingstijden zijn
MAANDAG 930UUR-1800UUR
DINSDAG 930UUR-1800UUR
WOENSDAG 930UUR-1800UUR
DONDERDAG 930UUR-1800UUR
VRIJDAG 930UUR-1800UUR
ZATERDAG 10.00 uur -1300 uur
ZONDAG GESLOTEN
Voor al uw vragen of het of het bezichtigen van een Occasion graag van te voren bellen 0654676768.
Inruil van Auto of Caravan mogelijk.
Opbiedingen per mail of telefoon wordt niet op gereageerd.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Sandero | Een beetje speciaal
Het merk Dacia staat voor eenvoud en scherpe prijzen. Van alle Dacia's is de Sandero het meest nuchtere model, want het is geen ruimtewonder of terreinwagen, maar een conventionele hatchback. En toch is er nu een speciale versie van de Sandero! Maak kennis met de "Sandero Stepway".
De Dacia Sandero is er nu ook als Stepway. Dat maakt deze nuchtere auto toch speciaal. De Bi-Fuel uitvoering maakt het rijden, ten koste van de prestaties, nog voordeliger dankzij LPG.
Plus
- scherpe prijs
- lage gebruikskosten dankzij Bi-Fuel LPG
- prima rijeigenschappen
Min
- hinderlijke fluittoon van motor
- schel geluid audiosysteem
- matige prestaties / souplesse op LPG
Conclusie
De derde generatie van de Dacia Sandero blijft trouw aan het concept van de voorgaande versies. De Sandero biedt alles wat nodig is en niet meer dan dat. Daarom is de Sandero niet alleen voordelig, maar zelfs de meest nuchtere en verstandige auto die er op dit moment te koop is. Immers, de wegligging is prima, de prestaties zijn voldoende, de ruimte is goed en de uitrusting is adequaat.
En toch zijn er aanvullingen op het aanbod! Door te kiezen voor LPG kan flink worden bespaard op brandstof. Dit gaat ten koste van de prestaties en de souplesse. Gaandeweg went dat echter. Daarnaast is de Sandero er voortaan als avontuurlijk aangeklede Stepway en rijk uitgeruste Extreme. Deze aankleding is onderscheidend, zonder extravagant te worden. De extra aankleding is zinvol, maar niet overdadig. Kortom: als Stepway is de Sandero een beetje speciaal en nog altijd broodnuchter en uiterst verstandig.