Bouwjaar | 06-05-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 214.860 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | G3 - LPG |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 53 kW (72 pk) |
€ 2.222,-
Algemeen
Bouwjaar | 06-05-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 214.860 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | G3 - LPG |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 53 kW (72 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Helder |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bergweg-Zuid 163 |
Postcode | 2661 CT |
Plaats | Bergschenhoek |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 33336969 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfhelder.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Acceleratie (0-100): 13,0 s
Topsnelheid: 161 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 402 x 199 x 153 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.040 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.545 kg
Max. trekgewicht: 1.050 kg (ongeremd 570 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 158 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 135 - € 148 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Standaard afleverpakket: Prijs inclusief auto te naam stellen en GEEN afleverkosten en/of kosten rijklaar maken.
Hierbij bieden wij een leuke ingeruilde auto uit 05-2010 aan. De auto rijdt en schakelt goed en ziet er normaal uit (op paar kleine deukjes op diverse plekken). Er staat 214860 km, met logisch Nationale Auto Pas Certificaat (NAP), op de teller en de auto is APK gekeurd tot en met 15-05-2025.
De genoemde prijs in de advertentie is inclusief gratis op naam zetten en wij rekenen GEEN aflever- en/of kosten rijklaar maken!
Voor INFORMATIE EN/OF VRAGEN over deze occasion kunt u telefonisch contact opnemen met onze verkoopadviseur via telefoonnummer 06 - 33 33 69 69, of per email info@autobedrijfhelder.nl.
AUTO INRUILEN? Dat is altijd mogelijk!
PROEFRIT MAKEN? U bent welkom!
AUTO FINANCIEREN? Neem contact op met onze verkoopadviseur voor de mogelijkheden.
OPENINGSTIJDEN -UITSLUITEND OP AFSPRAAK-
Ma t/m Vr: 10:00 - 17:30
Zaterdag: 10:00 - 16:30
Zondag: Gesloten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Sandero | Een beetje speciaal
Het merk Dacia staat voor eenvoud en scherpe prijzen. Van alle Dacia's is de Sandero het meest nuchtere model, want het is geen ruimtewonder of terreinwagen, maar een conventionele hatchback. En toch is er nu een speciale versie van de Sandero! Maak kennis met de "Sandero Stepway".
De Dacia Sandero is er nu ook als Stepway. Dat maakt deze nuchtere auto toch speciaal. De Bi-Fuel uitvoering maakt het rijden, ten koste van de prestaties, nog voordeliger dankzij LPG.
Plus
- scherpe prijs
- lage gebruikskosten dankzij Bi-Fuel LPG
- prima rijeigenschappen
Min
- hinderlijke fluittoon van motor
- schel geluid audiosysteem
- matige prestaties / souplesse op LPG
Conclusie
De derde generatie van de Dacia Sandero blijft trouw aan het concept van de voorgaande versies. De Sandero biedt alles wat nodig is en niet meer dan dat. Daarom is de Sandero niet alleen voordelig, maar zelfs de meest nuchtere en verstandige auto die er op dit moment te koop is. Immers, de wegligging is prima, de prestaties zijn voldoende, de ruimte is goed en de uitrusting is adequaat.
En toch zijn er aanvullingen op het aanbod! Door te kiezen voor LPG kan flink worden bespaard op brandstof. Dit gaat ten koste van de prestaties en de souplesse. Gaandeweg went dat echter. Daarnaast is de Sandero er voortaan als avontuurlijk aangeklede Stepway en rijk uitgeruste Extreme. Deze aankleding is onderscheidend, zonder extravagant te worden. De extra aankleding is zinvol, maar niet overdadig. Kortom: als Stepway is de Sandero een beetje speciaal en nog altijd broodnuchter en uiterst verstandig.