Bouwjaar | 31-05-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 33 kW (45 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-05-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 33 kW (45 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf G. Braber B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dwarsweg 20 |
Postcode | 6716 BJ |
Plaats | Ede Gld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)318 - 616047 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobraber.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun 2022 - 2023
Technische informatie
Koppel: 125 Nm
Aandrijving
Actieradius: 230 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 19,1 s
Topsnelheid: 125 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 373 x 158 x 151 cm
Wielbasis: 242 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 912 kg
Laadvermogen: 388 kg
GVW: 1.300 kg
Accu
Accu: 27 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7 kW, 62 km actieradius per uur, compleet vol in 3 uur en 54 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 30 kW, 166 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 43 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Elektriciteitsverbruik op de snelweg: 13,9 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Overige informatie
Bruikbare accucapaciteit: 26.03 kWh
Ingeschatte actieradius: 173 km
Ingeschat verbruik: 16.3 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 171 km
Actieradius praktijk winter: 147 km
Verbruik praktijk zomer: 16.04 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 19.22 kWh/100km
Actieradius enkel stad (WLTP): 314 km
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf G. Braber BV het grootste occasioncentrum van midden Nederland. Altijd rond de 200 auto's op voorraad. Al ruim 50 jaar een begrip in de regio! Kijk ook eens op www.autobraber.nl voor nog meer aanbod.
Alle auto's vanaf € 4.500,00 krijgen indien nodig een apk keuring en 12 maanden Bovag garantie indien u kiest voor een afleverbeurt á € 595,-
*Productspecificaties kunnen afwijken van de werkelijkheid*
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Spring | Beter. Betaalbaar.
De Dacia Spring heeft een duidelijk doel: elektrisch rijden zo betaalbaar mogelijk maken. Behalve met de prijs wil de Spring ook met de kwaliteiten verleiden tot elektrisch rijden. Daarom is de Spring aangepast voor modeljaar 2024. Autozine maakte alvast kennis met de vernieuwde Spring in een fotostudio in Parijs.
De Dacia Spring is een voordelige elektrische auto. Vanaf 2024 is de uitstraling volwassen en de uitrusting rijk, waarmee de Spring minder als een budgetauto voelt en nog meer als een slimme keuze.
Plus
- scherpe prijs
- minder budget-gevoel vanaf modeljaar 2024
- doordachte ergonomie
Min
- smal interieur
- matige score EuroNCAP crashveiligheid
Conclusie
De Dacia Spring wil het publiek verleiden tot elektrisch rijden met de prijs en de kwaliteiten. Daarom is de kleine Dacia vernieuwd voor modeljaar 2024. Het nieuwe uiterlijk geeft de Spring een minder aandoenlijke en veel zelfverzekerdere uitstraling, waardoor het gevoel van "budgetauto" ook sterk is verminderd. Datzelfde geldt voor het interieur, dat dankzij een nieuwe indeling en nieuwe materialen een veel volwassener uitstraling heeft gekregen.
De uitrusting is rijker geworden. Deels omdat Dacia profiteert van nieuwe technische ontwikkelingen van moederbedrijf Renault, deels omdat de Europese Unie dat vanaf 2024 verplicht. Het weggedrag zou zijn verbeterd met een nieuwe besturing en op maat gemaakte banden. Geheel terecht zijn de batterij en elektromotor ongewijzigd. De actieradius is en blijft voldoende. Met de 45 pk motor is de Spring vooral een stadsauto, met de 65 pk motor vormt ook de snelweg geen probleem.
Het belangrijkste is echter: ondanks alle verbeteringen is de prijs nauwelijks gewijzigd. Kortom: de Spring is beter en betaalbaarder geworden!