Bouwjaar | 01-08-2023 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.496 cc |
Vermogen | - |
€ 28.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-08-2023 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.496 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Breuer Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hardtstrasse 20 |
Postcode | 4780 |
Plaats | Saint-Vith |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)80 - 540100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.breuer.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Pack hiver 2 (volant chauffant / siège arrière chauffant / pare-brise chauffant), roue de secours comme roue de secours, prise 12 V à l'arrière, 3 appuie-tête arrière, ceinture de sécurité 3 points, 6 haut-parleurs, rétroviseurs extérieurs avec éclairage d'ambiance, passager airbag désactivable, tableau de bord numérique avec écran couleur 12,3 pouces, système d'aide à la conduite : fonction d'avertissement de conduite à contresens, système d'aide à la conduite : nivellement des phares, système d'aide à la conduite : avertissement de sortie de voie, système d'aide à la conduite : avertissement de changement de voie , éclairage du plancher, boîte à gants éclairée, jantes alliage 17 pouces, feu antibrouillard arrière, pneus 225/65 R 17, feux de jour, siège avant droit réglable (8 positions) (support lombaire, siège avant droit), navigation audio Ford système avec AppLink (6 haut-parleurs/Ford SYNC 3 avec navigation/réception radio numérique (DAB)/commande vocale et interface Bluetooth/port USB/commandes audio au volant), système d'aide à la conduite : système pré-collision (système d'aide à la conduite : système d'avertissement de collision), système KeyFree (fonction de démarrage Power KeyFree), console centrale avec accoudoir (porte-gobelet avant / accoudoir central avant avec compartiment de rangement et connexion 12V), régulateur de vitesse (tempomat) (limiteur de vitesse intelligent), système de protection intelligent ( IPS) (ceinture de sécurité à 3 points arrière / système d'avertissement des ceintures de sécurité arrière / système d'avertissement des ceintures de sécurité avant / airbag conducteur / côté passager / tête et épaules airbags avant et arrière / airbags latéraux avant), éclairage d'ambiance avant (LED), becquet de toit couleur carrosserie, système d'échappement à double sortie d'échappement, système d'assistance à la conduite : système post-collision, cache-bagages / store enrouleur, rétroviseur intérieur à atténuation automatique, carrosserie : 5 portes, colonne de direction (volant) réglable en hauteur/longueur, moteur 1,5 litre - 110 kW EcoBoost KAT, My Key (2. Clé du véhicule programmable), empattement 2710 mm, poignée de levier de vitesses/sélecteur en cuir, pare-soleil gauche avec miroir (éclairé), pare-soleil droit avec miroir (éclairé), système antibloc
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Kuga | SUV zonder poespas
Een SUV wordt gekozen om het stoere uiterlijk en de veelzijdigheid. Echter, in de praktijk is het uiterlijk de doorslaggevende factor. De kwaliteiten in het terrein blijken van minder belang te zijn en daarom kiest Ford een nieuwe richting met de derde generatie van de Kuga. Hoe ziet de toekomst van de avonturier van weleer er uit?
De Ford Kuga is er met en zonder hybride-aandrijving. De hybride versie geniet in de meeste gevallen de voorkeur. Alleen als het gaat om weggedrag en sleepvermogen is de standaard Kuga in het voordeel
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- moderne, rijke uitrusting
Min
- 1.5 EcoBoost heeft nauwelijks meerwaarde boven PHEV-versie
Conclusie
Met de derde generatie van de Kuga is Ford een nieuwe weg ingeslagen. Niet langer is de Kuga een avontuurlijke terreinwagen. De nieuwe versie gebruikt dezelfde hoge bouw om maximale ruimte en functionaliteit te bieden. En omdat de Kuga niet langer hoeft te presteren in het terrein maar op de openbare weg, kon Ford zich geheel toeleggen op die laatste en dat komt de rijeigenschappen te goede.
Tegelijkertijd verschilt het karakter van de compacte, lage modellen van Ford. Die onderscheiden zich van de directe concurrenten met een levendig weggedrag. De Kuga daarentegen gebruikt diezelfde kwaliteiten om rust en veiligheid te bieden. In vergelijking met de plug-inhybride is de 1.5 EcoBoost merkbaar lichter en daarom juist wel dynamischer. Toch verdient de plug-inhybride de voorkeur, want die is stiller, sterker, zuiniger en voordeliger in gebruik. Alleen voor wie de Kuga inzet als trekauto of puur kiest voor de dynamiek is de 1.5 EcoBoost de betere keuze.