Bouwjaar | 14-04-1999 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 295.260 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.850 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-04-1999 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 295.260 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.850 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Twente Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Edisonstraat 32B |
Postcode | 7575 AT |
Plaats | Oldenzaal |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30323487 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.twente-cars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Sedan
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/60 R15
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 460 x 175 x 143 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.305 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.890 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 200 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik in de stad: 11,2 l/100km (1 op 8,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
NIEUWE KOPPELING
= Bedrijfsinformatie =
Twente Cars beschikt over een breed assortiment van tientallen topoccasions.
1000 m2 Showroom.
Alle inruil en een financiering is mogelijk.
Uiteraard zijn wij aangesloten bij RDW, VWE en Nationale Auto Pas (NAP).
Door middel van het NAP rapport kunnen wij u dus een kloppende kilometerstand garanderen.
Kijk voor het volledige aanbod, garantie en pakketten op onze website : www.twente-cars.nl
Tevens kopen wij alle merken auto's in.
Directe betalingen en vrijwaringen.
Wij kunnen ter plaatse tenaamstellen en vrijwaren.
Alle inruil mogelijk tegen handelsprijzen.
De prijzen op internet zijn scherpe meeneemprijzen.
U kunt de auto dagelijks komen bekijken.
Wij zijn geopend van maandag tot en met zaterdag van 8:00 tot 18:00.
LET OP! Op afspraak is het ook mogelijk op de zondag of in de avond.
Wij zijn RDW erkend en kunnen 24 uur per dag 7 dagen in de week, uw gekochte auto ter plekke tenaamstellen.
Wij leveren onze auto's inclusief een recente APK keuring en vloeistof controle.
Wij heten u van harte welkom en de koffie staat voor u klaar.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda Accord | Hooggespannen verwachtingen
Kijk eens naar het gezicht van de bestuurder van een Honda Accord. Tien tegen één dat er een brede grijns op staat. Dat komt doordat de Accord bij introductie in 2003 zo vooruitstrevend was, dat hij op veel punten de top in z'n segment vormde. Nu is het tijd voor een geheel nieuwe Accord. Weet de auto opnieuw alle verwachtingen te overtreffen?
De nieuwe Honda Accord kent geen onoverkomelijke nadelen, maar is op weinig punten zo veel beter dan de concurrentie dat hij er uitspringt zoals de voorganger dat wel deed.
Plus
- sublieme 2.0 iVTEC motor
- moderne techniek
- prettige stoelen
Min
- matig weggedrag in extreme situaties
- minder vooruitstrevend dan de voorganger
Conclusie
Weet de nieuwe Honda Accord de hooggespannen verwachtingen waar te maken? Is de auto nog beter dan de voorganger en zo spannend als de prototypes deden vermoeden? Helaas niet. De nieuwe Accord kent geen onoverkomelijke nadelen, maar is op weinig punten zo veel beter dan de concurrentie dat hij er uitspringt zoals de voorganger dat wel deed.
Het sterkste punt is de 2.0 liter benzinemotor die dankzij iVTEC-techniek prima presteert en uitzonderlijk zuinig omspringt met brandstof. Dankzij vooruitstrevende elektronica worden ongelukken effectief voorkomen, alhoewel een betere wegligging nog zinvoller zou zijn. De uitrusting is modern en compleet. Daarnaast weet de nieuwe Accord zich te onderscheiden met de moderne vormgeving.