Bouwjaar | 28-02-1997 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 363.473 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 94 kW (128 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-02-1997 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 363.473 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 94 kW (128 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | BVM Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Madame Curiestraat 3B |
Postcode | 1821 BM |
Plaats | Alkmaar |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 50562060 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bvmautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 177 km/u
Maten
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.460 kg
Laadvermogen: 420 kg
GVW: 1.880 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Emissieklasse: Euro 2
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
De Japanse automerken hebben in de loop van de jaren verschillende keren nieuwe maatstaven gezet als het gaat om kwaliteit en functionaliteit. Dat merkt u ook aan deze Honda CR-V. De aandrijving van deze Honda wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Ook neerklapbare achterbank, elektrisch verstelbare buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor zijn aan boord.
Met één druk op de knop blaast de airconditioning een koele bries door het interieur. De uitrusting van deze auto is met centrale portiervergrendeling en toerenteller behoorlijk compleet.
Deze Honda CR-V komt uit 1997, werd geleverd van 01-09-1997 tot 15-04-1999 en kostte toen € 24.046,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2000 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 94 kW (128 PK) en een cilinderinhoud van 1973 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 177 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,5 seconden. De APK is geldig tot 25-01-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 251,75 per kwartaal.
Er is nog meer te vertellen over deze auto, maar dan moet u hem ook zelf ervaren. U bent van harte welkom om hem te bekijken en om een proefrit te maken.
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn van 8:00 tot 21:00 bereikbaar en iedere dag geopend van 8:30 tot 18:30. Inruil is altijd mogelijk.
Maak van te voren een afspraak om een goede service te garanderen en teleurstellingen te voorkomen 0650562060.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda CR-V | Verstand komt met de jaren
Honda was er op tijd bij. Toen de SUV populair werd, was Honda meteen van de partij met de eerste generatie van de CR-V (1997). Inmiddels is het tijd voor de vijfde generatie van deze Sports Utility Vehcile van Honda. Hoe gaat Honda dit keer met de tijd mee?
De 5e generatie van de Honda CR-V is modern en comfortabel. De hybride verdient de voorkeur boven de 1.5 liter benzinemotor. Het weggedrag is prima.
Plus
- comfortabel
- zeer ruim, ook achterin
Min
- fors verbruik 1.5 liter motor
- achterklep opent niet hoog genoeg
Conclusie
Honda introduceert de vijfde generatie van de CR-V. Terwijl de eerste generatie nog een echte SUV was, is deze vijfde generatie meer een crossover. Dankzij slimme indeling van de binnenruimte is de binnenruimte desondanks riant. Bovendien zorgt de lagere bouw voor een stabieler weggedrag en minder rijgeluiden.
Voor het eerst is de CR-V met zowel een traditionele verbrandingsmotor als met hybride-aandrijving leverbaar. Nadat beide versies zijn getest luidt de conclusie dat de 1.5 liter turbomotor goed is, maar de hybride beter. De hybride is sterker, stiller en zuiniger terwijl de meerprijs gering is. Ook in dat opzicht is de CR-V met de jaren een stuk slimmer geworden!