Bouwjaar | 30-03-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 39.109 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 15.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-03-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 39.109 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Dynamic |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Van Leeuwenhoekstraat 10 |
Postcode | 2811 DW |
Plaats | Reeuwijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)182 - 391275 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 53845907 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autodynamic.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mrt 2010 - nov 2012
Technische informatie
Koppel: 192 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 177 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 187 x 168 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.505 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 2.080 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 193 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Algemene staat: goed
Schade: schadevoertuig (niet rijklaar)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
UNIEK: Oiriginele auto van 1e eigenaar. Auto is in zuid /frankrijk als 3e auto gekocht en gebruikt. Echt 39000 km gereden
= Bedrijfsinformatie =
U bent van harte welkom om te komen kijken en rijden. Echter om U niet voor niets te laten rijden, verzoeken wij
u altijd even van te voren te bellen. Sven Jorna (0031) (0) 653 845 907
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda CR-V | Verstand komt met de jaren
Honda was er op tijd bij. Toen de SUV populair werd, was Honda meteen van de partij met de eerste generatie van de CR-V (1997). Inmiddels is het tijd voor de vijfde generatie van deze Sports Utility Vehcile van Honda. Hoe gaat Honda dit keer met de tijd mee?
De 5e generatie van de Honda CR-V is modern en comfortabel. De hybride verdient de voorkeur boven de 1.5 liter benzinemotor. Het weggedrag is prima.
Plus
- comfortabel
- zeer ruim, ook achterin
Min
- fors verbruik 1.5 liter motor
- achterklep opent niet hoog genoeg
Conclusie
Honda introduceert de vijfde generatie van de CR-V. Terwijl de eerste generatie nog een echte SUV was, is deze vijfde generatie meer een crossover. Dankzij slimme indeling van de binnenruimte is de binnenruimte desondanks riant. Bovendien zorgt de lagere bouw voor een stabieler weggedrag en minder rijgeluiden.
Voor het eerst is de CR-V met zowel een traditionele verbrandingsmotor als met hybride-aandrijving leverbaar. Nadat beide versies zijn getest luidt de conclusie dat de 1.5 liter turbomotor goed is, maar de hybride beter. De hybride is sterker, stiller en zuiniger terwijl de meerprijs gering is. Ook in dat opzicht is de CR-V met de jaren een stuk slimmer geworden!