Bouwjaar | 10-10-2012 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 179.854 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.497 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
€ 8.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-10-2012 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 179.854 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.497 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RW Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Metaalweg 35 |
Postcode | 6551 AC |
Plaats | Weurt |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41051115 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rw-automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.119 kg
Afmetingen (LxBxH): 4080 x 1750 x 1395 cm
Wielbasis: 243 cm
Interieur
Interieur: lightGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 13 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 62 - € 70 per kwartaal
!!!! HEMELVAARTSDAG GEOPEND VAN 10.00 - 16.00 !!!!
Zeer nette en goed onderhouden Honda CR-Z 1.5I-Vtec Ima GT Hybride bouwjaar 2012
Deze auto heeft een afgelezen kmstand van 179.854 km en onderhoudsboekjes met NAP zijn aanwezig bij deze auto.
Deze auto is voorzien van de volgende opties en extra's o.a: stuurbekrachtiging, centrale vergrendeling, electrische ramen voor en achter, origineel audiossysteem af fabriek, climacontrol, cruisecontrol, xenon, 18 inch sportvelgen, bumpers en spiegels in kleur en natuurlijk nog veel meer....
zeer unieke en mooie auto waar er maar weinig van zijn en een unieke uitvoering. Het gaat om een de GT uitvoering en Hybride dus zeer zeuinig en unieke auto.
Auto is apk gekeurd tot 04-10-2024
= Bedrijfsinformatie =
Helaas kunnen wij niet altijd aanwezig zijn tijdens onze openingstijden omdat wij ook vaak onderweg zijn om nieuwe occasions te zoeken. Indien u wilt langskomen voor een occasion dan kunt u ons beter voor u vertrekt even bellen zodat u niet voor een gesloten deur komt te staan of desbetreffende occasion al verkocht is.
Wij zijn RDW erkend en werken met scherpe internet meeneemprijzen zonder garantie en hanteren wij geen afleverkosten!! Wilt u wel garantie dan is dit uiteraard bij ons mogelijk en de mogelijkheden hiervoor kunt u terugvinden op onze website.
RW-Automotive
Metaalweg 35
6551 AC Weurt (Nabij Nijmegen)
06 - 41051115
www.rw-automotive.nl
info@rw-automotive.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda CR-Z | Voortschrijdend inzicht
Wie nu 30 a 40 jaar oud is, keek als tiener waarschijnlijk verlekkerd naar de Honda CRX. Dankzij het veelbelovende uiterlijk en de bijbehorende prestaties was de CRX destijds een uiterst begeerlijke auto. De student van toen kon de benzine nog niet betalen, laat staan de hele auto. Wie nu een CRX zoekt, ziet zich geconfronteerd met afgetrapte, opgevoerde of uitgebouwde exemplaren waar alle charme van weleer van af is. Er is echter een oplossing: de CR-Z.
Wie de CR-Z ziet als een volwassen versie van de CRX zal het eens zijn met de keuze van Honda. Bijtelling en een laag verbruik zijn anno 2012 de belangrijkste reden om een auto te kopen.
Plus
- Zeer zuinig
- Volop rijplezier
- Spannende vormgeving
Min
- Onoverzichtelijk
- Weinig hoofdruimte
- Hard/goedkoop plastic in interieur
Conclusie
De Honda CRX was in de jaren '90 een luide, opdringerige, driftige, nerveuze sportwagen. De CR-Z heeft een even scherpe besturing, maar daarmee houdt de vergelijking op. De prestatiesdrang van weleer heeft plaatsgemaakt voor een milieuvriendelijke en bijtellingsvriendelijke hybride-aandrijving. Daarmee zijn de prestaties nog altijd voldoende, maar snel is de CR-Z zeker niet.
Een auto als deze wordt vaak als tweede auto gekocht. Zo'n auto rijdt weinig kilometers per jaar en dan gaan prestaties en rijplezier voor verbruik en bijtelling. Gezien de huidige verkoopcijfers zou een ouderwets sportieve CR-Z misschien succesvoller zijn geweest.
Wie de CR-Z juist ziet als een volwassen versie van de CRX zal het eens zijn met de keuze van Honda. Bijtelling en een laag verbruik zijn anno 2012 de belangrijkste reden om een auto te kopen en daar speelt de CR-Z perfect op in.