![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 09-06-2011 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 226.238 km
![]() |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.497 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
€ 5.885,-
Algemeen
Bouwjaar | 09-06-2011 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 226.238 km
![]() |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.497 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Harvo |
Contactpersoon | Harrie |
Adres | De Waard 6 |
Postcode | 3412 LB |
Plaats | Lopikerkapel |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53892562 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoharvo.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 408 x 174 x 140 cm
Wielbasis: 243 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.119 kg
Laadvermogen: 401 kg
GVW: 1.520 kg
Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Velours
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Honda CR-Z 1.5 i-Vtec IMA Sport originele Hollandse auto met n.a.p nieuwstaat bouwjaar 2011.
Super mooie en nette auto van binnen en buiten .
Schade en rookvrij.
Dealer onderhouden met boekjes en 1 sleutel.
Mooie opties zie lijst.
Rijd en schakelt perfect .
Prijs 5885,- info 0653892562
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Toonaangevende techniek en een hoge mate van degelijkheid, dat zijn enkele van de eigenschappen van Japanse auto's. Dat ziet u terug in deze Honda CR-Z. De aandrijving van deze Honda wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 16 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, actieve hoofdsteunen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.
Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook electronic climate control. Het geluidssysteem is gemakkelijk en veilig te bedienen vanaf het stuur. Er is cruise control aan boord, voor veilige en zuinige kilometers. Met lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer is deze auto helemaal compleet.
Zoals u mag verwachten van deze Honda CR-Z is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Rempedaal, handrem - allemaal niet meer nodig bij stilstaan op een helling. De hill hold control zet 'm onbeweeglijk en veilig vast tot u weer gas geeft. Brake assist is uw redder in een noodsituatie. Bij een dreigend ongeval zorgt het systeem ervoor dat u sneller stilstaat.
Lijkt deze Honda u wat? Neem dan nu contact op voor een afspraak of een proefrit!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda CR-Z | Voortschrijdend inzicht
Wie nu 30 a 40 jaar oud is, keek als tiener waarschijnlijk verlekkerd naar de Honda CRX. Dankzij het veelbelovende uiterlijk en de bijbehorende prestaties was de CRX destijds een uiterst begeerlijke auto. De student van toen kon de benzine nog niet betalen, laat staan de hele auto. Wie nu een CRX zoekt, ziet zich geconfronteerd met afgetrapte, opgevoerde of uitgebouwde exemplaren waar alle charme van weleer van af is. Er is echter een oplossing: de CR-Z.
![Autotest | Honda CR-Z Voortschrijdend inzicht](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/298/honda-cr-z-15-sport.jpg)
Wie de CR-Z ziet als een volwassen versie van de CRX zal het eens zijn met de keuze van Honda. Bijtelling en een laag verbruik zijn anno 2012 de belangrijkste reden om een auto te kopen.
Plus
- Zeer zuinig
- Volop rijplezier
- Spannende vormgeving
Min
- Onoverzichtelijk
- Weinig hoofdruimte
- Hard/goedkoop plastic in interieur
Conclusie
De Honda CRX was in de jaren '90 een luide, opdringerige, driftige, nerveuze sportwagen. De CR-Z heeft een even scherpe besturing, maar daarmee houdt de vergelijking op. De prestatiesdrang van weleer heeft plaatsgemaakt voor een milieuvriendelijke en bijtellingsvriendelijke hybride-aandrijving. Daarmee zijn de prestaties nog altijd voldoende, maar snel is de CR-Z zeker niet.
Een auto als deze wordt vaak als tweede auto gekocht. Zo'n auto rijdt weinig kilometers per jaar en dan gaan prestaties en rijplezier voor verbruik en bijtelling. Gezien de huidige verkoopcijfers zou een ouderwets sportieve CR-Z misschien succesvoller zijn geweest.
Wie de CR-Z juist ziet als een volwassen versie van de CRX zal het eens zijn met de keuze van Honda. Bijtelling en een laag verbruik zijn anno 2012 de belangrijkste reden om een auto te kopen en daar speelt de CR-Z perfect op in.