Honda E Advance 17 | Nette en zeer complete Honda E

€ 28.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 07-01-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 15.667 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 113 kW (154 pk)

Honda E Advance 17 | Nette en zeer complete Honda E


€ 28.950,-

Algemeen

Bouwjaar 07-01-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 15.667 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 113 kW (154 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Your-Drive Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nieuwebildtdijk 130
Postcode 9078 PT
Plaats Oudebildtzijl
Provincie Friesland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53327202 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.your-drive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Aandrijving
Actieradius: 210 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat voor: 185/45 R17
Bandenmaat achter: 205/45 R17

Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 145 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 389 x 175 x 151 cm
Wielbasis: 253 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.495 kg
Laadvermogen: 375 kg
GVW: 1.870 kg

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 36 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 6.6 kW, 43 km actieradius per uur, compleet vol in 9 uur en 51 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 245 km actieradius per uur, compleet vol in 1 uur en 36 minuten

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 17,2 l/100km (1 op 5,8)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16,904761904762 kWh/100km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Direct rijklaar: Deze auto is direct rijklaar en wordt geleverd met resterende fabrieksgarantie.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie

Overige informatie
Emissie: Zero emissie

De Honda E Advance combineert geavanceerde Japanse techniek met een fantastisch (retro) design wat bijna Scandinavisch aanvoelt. De auto is met veel oog voor detail ontworpen en gebouwd waarbij onconventionele en vooruitstrevende keuzes (zoals camera's in plaats van buiten en binnen spiegels en een dashboard dat over de gehele breedte voorzien is van een prachtig helder aanraakscherm) niet geschuwd zijn. Het is dan ook een auto voor diegene die zich wil onderscheiden van de massa en die onderweg duimpjes omhoog en complimenten bij de laadpaal kan waarderen!

Deze Honda E is uitgerust met de meest krachtige motor die beschikbaar was (154 PK en 315 NM koppel) en werd uitgevoerd met het Advance pakket wat de top uitvoering is als het gaat om luxe. Honda geeft een WLTP actieradius op van 210 kilometer op één acculading wat in de praktijk neerkomt op een zeer bruikbare 170 kilometer. Dit is voor de gemiddelde Nederlander meer dan genoeg voor woon werk verkeer. Mocht je eens een rit hebben waarbij er verder gereden moet worden dan 170 kilometer dan kan je met de Honda E ook snelladen (CCS). Laden bij een snellader van (nagenoeg) nul naar 80 procent neemt ongeveer een half uur in beslag. Mocht je de Honda E thuis leeg neerzetten en hem via een 230V stopcontact opladen dan duurt het een kleine 15 uur om hem volledig op te laden. Met een wallbox van één of drie fasen (met 32 ampère) duurt het slechts vijf uur en een kwartier voordat hij weer helemaal vol is. De werkelijkheid zal zijn dat je de auto nooit volledig leeg rijdt waarmee de laadtijden in de praktijk dan ook korter zijn. In onze ogen is de Honda E dan ook de ideale dagelijkse auto die naast zijn gave looks en meer dan complete ui

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Honda e | De Honda van de toekomst

Toen Honda het concept voor een elektrische compacte auto presenteerde tijdens de Internationale Autotentoonstelling van Frankfurt in 2017, was het meteen de ster van de show. Niet alleen het innemende uiterlijk, maar ook de unieke ergonomie en de geavanceerde techniek wisten indruk te maken. Bovendien was de timing goed, want de vraag naar elektrische auto's groeide destijds sterk en nu de auto daadwerkelijk te koop is, is de vraag naar elektrische auto's groter dan ooit tevoren. Is de "e" de auto waarmee Honda zichzelf weer op de kaart zet als volumemerk?

Autotest | Honda e De Honda van de toekomst

De Honda e is een kleine elektrische auto met de uitrusting en het comfort van een grote auto. Alleen de stevige prijs en de beperkte actieradius staan een doorslaand succes in de weg.

Plus

  • doordachte ergonomie
  • gedurfd concept
  • heel veel rijplezier

Min

  • beperkte actieradius
  • kleine bagageruimte
  • stevige prijs

Conclusie

Zal de "e" Honda op de kaart zetten als volume-merk? Bij een auto die de uitstraling en aaibaarheid heeft van een pandabeer is het moeilijk om kritiek te leveren, maar toch is het antwoord "nee". Het concept klopt namelijk niet. De "e" is ingericht als een gerieflijke huiskamer en de rijke uitrusting nodigt samen met de uitstekende rijeigenschappen uit tot lange ritten en intensief gebruik. En dat is exact waar de "e" niet geschikt voor is!

Daarbij klopt de prijs niet. Als de "e" 100 km meer op een accu had kunnen afleggen of enkele duizenden euro's minder had gekost, dan had Honda een regelrecht verkoopsucces in huis gehad. Nu spreekt de "e" slechts liefhebbers aan die vallen voor de unieke stijl, het levendige weggedrag, de vernieuwende ergonomie en de exclusiviteit. Voor de echte doorbraak is het daarom hopen op een facelift, want de "e" heeft het absoluut in zich om de Honda van de toekomst te worden.

Deel deze advertentie