Honda Jazz 1.4 Comfort, airco/clima, 2010

€ 3.175,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-04-2010
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 195.980 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.339 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Honda Jazz 1.4 Comfort, airco/clima, 2010


€ 3.175,-

Algemeen

Bouwjaar 29-04-2010
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 195.980 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.339 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Luc van de Ven Handelsonderneming
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Boterbloem 4
Postcode 5427 BS
Plaats Boekel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 23710097 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: nov 2008 - mrt 2011

Technische informatie
Koppel: 127 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 42 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 182 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 390 x 170 x 153 cm
Wielbasis: 250 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.046 kg
Laadvermogen: 509 kg
GVW: 1.555 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 450 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 128 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)

Historie
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

Dealeronderhouden Honda Jazz van bouwjaar 2010 (facelift model), lichte zijschade (zie foto).

= Bedrijfsinformatie =

ALLE INRUIL IS MOGELIJK, DOORLOPEND GEBRUIKTE AUTO'S GEVRAAGD. Alle auto's zijn NAP (nationale autopas, kilometerregistratie) gecontroleerd. Proefrit en bezichtiging alleen op afspraak. Wij rekenen GEEN afleverkosten! Bij vragen kunt u altijd bellen 06-23710097.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Honda Jazz | Een eigen geluid

Er was een tijd waarin alle merken een compacte MPV, ofwel ruime gezinsauto, in het assortiment hadden. In de loop der tijd zijn die allemaal vervangen door SUV's, ofwel luxe terreinwagens die dienst doen als gezinsauto. Honda introduceert nu een nieuwe, compacte MPV. Speelt de Jazz een zwanenzang of zet Honda de toon?

Autotest | Honda Jazz Een eigen geluid

Met de Jazz laat Honda een eigen geluid horen. Het gaat niet mee in de trend van uiterlijk vertoon of zinloze techniek. In plaats daarvan kiest Honda voor functionaliteit en efficiency.

Plus

  • zeer ruim
  • vlot en zuinig
  • superslimme virtuele assistent

Min

  • klokken onleesbaar bij volle zon
  • geen dodehoek-detectie
  • weinig harmonieuze vormgeving

Conclusie

Zet de Honda de toon door een MPV te introduceren op het moment dat alle andere merken SUV's inzetten als gezinsauto? Ja en nee. De Jazz bewijst dat een MPV zeker bestaansrecht heeft. De Jazz is ruimer en praktischer dan zowel traditionele hatchbacks als de nu zo populaire SUV's. Daar staat tegenover dat de vormgeving weinig aansprekend is. Dat geldt niet alleen voor de buitenzijde, maar ook voor de weergave van informatie op de beeldschermen.

Op het gebied van aandrijving is de Jazz modern. De hybride-aandrijving zorgt voor meer comfort, prima prestaties en een bescheiden verbruik. Andere auto's in deze prijsklasse bieden alleen conventionele motoren of een veel eenvoudigere vorm van hybride-aandrijving ("mild hybrid"). Het weggedrag is goed, maar niet uitgesproken.

Samenvattend: Met de Jazz laat Honda een eigen geluid horen. Het gaat niet mee in de trend van uiterlijk vertoon en kostbare en veelal zinloze techniek. In plaats daarvan kiest Honda voor functionaliteit en efficiency.

Deel deze advertentie