Bouwjaar | 23-12-2015 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 109.754 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.494 cc |
Vermogen | - |
€ 22.695,-
Algemeen
Bouwjaar | 23-12-2015 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 109.754 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.494 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Beijer Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Langeweg 5J |
Postcode | 3261 LJ |
Plaats | Oud-Beijerland |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)186 - 219014 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.beijerauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2015
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 133 kW (181 PK)
Koppel: 221 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Tankinhoud: 66 liter
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 485 x 184 x 146 cm
Wielbasis: 285 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.705 kg
Laadvermogen: 530 kg
GVW: 2.235 kg
Max. trekgewicht: 500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 263 - € 298 per kwartaal
Dit betreft een Lexus GS300h 25th Edition Automaat met origineel 109.754 km (NAP) gereden.
Deze auto is dealer onderhouden (boekje ingevuld + afgestempeld) en deze auto wordt geleverd met een nieuwe APK.
Verder is deze Lexus voorzien van een distributieketting en staat op 4 goede banden.
= Bedrijfsinformatie =
Bezichtiging en/of eventuele proefrit alleen mogelijk op afspraak!
Wij ruilen uw huidige auto graag in. Indien gewenst ontvangt u een verzekeringsofferte en/of financieringsvoorstel op maat.
Om uw "nieuwe" auto in een goede staat aan u te leveren berekenen wij € 225,- afleverkosten. Wat betekent dit voor u? - minimaal 8 maanden APK keuring - complete poetsbeurt in- en exterieur- vloeistofcontrole - tellerrapport (NAP) - kenteken tenaamstelling - officiële RDW vrijwaring.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lexus GS300h | Een heer in het verkeer
De Lexus GS was tot nu toe verkrijgbaar in één smaak: als "450h". Deze limousine met hybride-aandrijving zet verpletterende prestaties neer, terwijl het verbruik vergelijkbaar is met dat van een middenklasser. Nu is de GS er ook als "300h". Dit instapmodel levert heel wat bescheidener prestaties, maar daar staat een dito prijs tegenover.
De Lexus GS is er nu ook als 300h. De GS 300h presteert als een doorsnee middenklasser, maar is veel zuiniger en comfortabeler. Het sportieve weggedrag zorgt ook nog eens voor veel rijplezier.
Plus
- uiterst comfortabel
- subliem audiosysteem
- beschaafde uitstraling, exclusief imago
Min
- matige prestaties
- nauwelijks zuiniger dan GS450h
Conclusie
De Lexus GS is voortaan ook leverbaar als 300h. Dit nieuwe instapmodel is zo'n 15.000 euro goedkoper dan de eerder geïntroduceerde 450h. Beide varianten hebben dezelfde statige uitstraling, smetteloze afwerking en hoogwaardige uitrusting. Ook het weggedrag is vrijwel gelijk, waarbij de F Sport uitvoering altijd voor een sportiever karakter zorgt.
Het grote verschil zit in de prestaties. De 450h levert prestaties van sportwagenniveau. De 300h is ongeveer even snel als een doorsnee middenklasser. Daarmee is dit instapmodel zeker niet traag, maar het gevoel van superioriteit ontbreekt. In theorie is de 300h beduidend zuiniger dan de 450h, in de praktijk ligt het verbruik in beide gevallen rond de 6.5 liter per 100 km.
Uiteindelijk is de keuze voor een 450h of 300h een kwestie van smaak. De 450h is machtig, comfortabel en sportief. De verleiding is daarom groot dit vermogen steeds opnieuw aan te spreken en als een bullebak door het verkeer te snijden. De 300h is juist welgemanierd, comfortabel en statig; een heer in het verkeer dus.