Bouwjaar | 05-07-2012 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 159.798 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.456 cc |
Vermogen | 215 kW (293 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-07-2012 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 159.798 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.456 cc |
Vermogen | 215 kW (293 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Popma |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Eigen Haard 59A |
Postcode | 8561 EX |
Plaats | Balk |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)514 - 603344 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autopopma.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 235/45 R18
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 485 x 184 x 146 cm
Wielbasis: 285 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.800 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 2.325 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 141 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 286 - € 325 per kwartaal
Fantastische Lexus GS 450h Edition uit 2012 met 159.000 km. Origineel Nederlandse auto en volledig Lexus-dealer onderhouden!
Een betere auto uit dit segment en van ongeveer deze leeftijd vind je niet! Waarom deze en geen E klasse, A6 of 5 serie?
Deze is super betrouwbaar, relatief zuinig ( auto weegt 1800 kg ) en 1 op 14 is relatief makkelijk haalbaar.
Een surplus aan vermogen ( 3.5 V6 motor, gecombineerd hybride/benzine 349 PK. ).
Er gaat bijna nooit iets aan stuk. Zeer degelijk in elkaar gezet! Ook de meest waardevaste auto uit het segment.
Rijdt subliem, zeer stil en heel comfortabel.
Er zit ook een sport + stand op, dan ga je als je wilt van 0 naar 100 in 5,9 seconden en verandert tevens het onderstel.
Werkelijk sublieme auto. Gewoon het beste dat je in dit segment kunt kopen.
Kom langs en overtuig u zelf!
Boekjes en 2 sleutels aanwezig en volledig dealer-ondehouden.
Inruil is mogelijk.
Voor meer informatie en/of het maken van een afspraak kunt u bellen met Robin ( 06-51084331 of 0514-603344 ).
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lexus GS300h | Een heer in het verkeer
De Lexus GS was tot nu toe verkrijgbaar in één smaak: als "450h". Deze limousine met hybride-aandrijving zet verpletterende prestaties neer, terwijl het verbruik vergelijkbaar is met dat van een middenklasser. Nu is de GS er ook als "300h". Dit instapmodel levert heel wat bescheidener prestaties, maar daar staat een dito prijs tegenover.
De Lexus GS is er nu ook als 300h. De GS 300h presteert als een doorsnee middenklasser, maar is veel zuiniger en comfortabeler. Het sportieve weggedrag zorgt ook nog eens voor veel rijplezier.
Plus
- uiterst comfortabel
- subliem audiosysteem
- beschaafde uitstraling, exclusief imago
Min
- matige prestaties
- nauwelijks zuiniger dan GS450h
Conclusie
De Lexus GS is voortaan ook leverbaar als 300h. Dit nieuwe instapmodel is zo'n 15.000 euro goedkoper dan de eerder geïntroduceerde 450h. Beide varianten hebben dezelfde statige uitstraling, smetteloze afwerking en hoogwaardige uitrusting. Ook het weggedrag is vrijwel gelijk, waarbij de F Sport uitvoering altijd voor een sportiever karakter zorgt.
Het grote verschil zit in de prestaties. De 450h levert prestaties van sportwagenniveau. De 300h is ongeveer even snel als een doorsnee middenklasser. Daarmee is dit instapmodel zeker niet traag, maar het gevoel van superioriteit ontbreekt. In theorie is de 300h beduidend zuiniger dan de 450h, in de praktijk ligt het verbruik in beide gevallen rond de 6.5 liter per 100 km.
Uiteindelijk is de keuze voor een 450h of 300h een kwestie van smaak. De 450h is machtig, comfortabel en sportief. De verleiding is daarom groot dit vermogen steeds opnieuw aan te spreken en als een bullebak door het verkeer te snijden. De 300h is juist welgemanierd, comfortabel en statig; een heer in het verkeer dus.