Bouwjaar | 25-06-2013 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 202.912 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.456 cc |
Vermogen | 215 kW (293 pk) |
€ 22.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-06-2013 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 202.912 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.456 cc |
Vermogen | 215 kW (293 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Massehuis Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Breukelaarweg 2 |
Postcode | 7051 DX |
Plaats | Varsseveld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)315 - 244044 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.massehuisautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat voor: 235/40 R19
Bandenmaat achter: 265/35 R19
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 485 x 184 x 146 cm
Wielbasis: 285 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.800 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 2.325 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 286 - € 325 per kwartaal
Ontdek de ultieme combinatie van luxe en sportiviteit in de Lexus GS 450h F Sport Line uit 2013. Deze origineel Nederlands geleverde auto is geheel dealer onderhouden en verkeert in zeer nette conditie. De parelmoer witte lak en lederen bekleding geven deze auto een elegante uitstraling. Met zijn hybride 3.5 V6 motor met 215 kW is deze Lexus niet alleen krachtig, maar ook nog eens zeer zuinig. U zult versteld staan van het rijplezier dat deze auto biedt. Ervaar de betrouwbaarheid van Lexus en geniet van het ultieme rijcomfort dat deze luxe en sportieve auto te bieden heeft. Lees eens rustig de optie-lijst door en wacht niet langer en plan nu uw proefrit.
Al onze auto's worden door ons afgeleverd met een nieuwe APK keuring!
Inruil, een proefrit en of aankoopkeuring zijn bij ons mogelijk.
Hoewel de informatie zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen of fouten in de gegevens te allen tijde voorbehouden.
Om teleurstelling te voorkomen raden wij u aan om eerst even te bellen voor een bezichtiging.
Massehuis Auto's: 0315-244044
Peter Nijenhuis: 06-52134054
Wilger Masselink: 06-17397166
Kijk ook eens bij onze andere advertenties voor ons complete aanbod!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lexus GS300h | Een heer in het verkeer
De Lexus GS was tot nu toe verkrijgbaar in één smaak: als "450h". Deze limousine met hybride-aandrijving zet verpletterende prestaties neer, terwijl het verbruik vergelijkbaar is met dat van een middenklasser. Nu is de GS er ook als "300h". Dit instapmodel levert heel wat bescheidener prestaties, maar daar staat een dito prijs tegenover.
De Lexus GS is er nu ook als 300h. De GS 300h presteert als een doorsnee middenklasser, maar is veel zuiniger en comfortabeler. Het sportieve weggedrag zorgt ook nog eens voor veel rijplezier.
Plus
- uiterst comfortabel
- subliem audiosysteem
- beschaafde uitstraling, exclusief imago
Min
- matige prestaties
- nauwelijks zuiniger dan GS450h
Conclusie
De Lexus GS is voortaan ook leverbaar als 300h. Dit nieuwe instapmodel is zo'n 15.000 euro goedkoper dan de eerder geïntroduceerde 450h. Beide varianten hebben dezelfde statige uitstraling, smetteloze afwerking en hoogwaardige uitrusting. Ook het weggedrag is vrijwel gelijk, waarbij de F Sport uitvoering altijd voor een sportiever karakter zorgt.
Het grote verschil zit in de prestaties. De 450h levert prestaties van sportwagenniveau. De 300h is ongeveer even snel als een doorsnee middenklasser. Daarmee is dit instapmodel zeker niet traag, maar het gevoel van superioriteit ontbreekt. In theorie is de 300h beduidend zuiniger dan de 450h, in de praktijk ligt het verbruik in beide gevallen rond de 6.5 liter per 100 km.
Uiteindelijk is de keuze voor een 450h of 300h een kwestie van smaak. De 450h is machtig, comfortabel en sportief. De verleiding is daarom groot dit vermogen steeds opnieuw aan te spreken en als een bullebak door het verkeer te snijden. De 300h is juist welgemanierd, comfortabel en statig; een heer in het verkeer dus.