Bouwjaar | 22-02-2019 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 70.666 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.494 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
€ 39.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 22-02-2019 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 70.666 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.494 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mengelers Lexus Sittard B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bergerweg 73 |
Postcode | 6135 KD |
Plaats | Sittard |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)46 - 4861533 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mengelers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2018
Technische informatie
Koppel: 221 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Tankinhoud: 66 liter
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 470 x 184 cm
Wielbasis: 273 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.710 kg
Laadvermogen: 460 kg
GVW: 2.170 kg
Interieur
Interieurkleur: Ochre leder/Brown Shimano
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Het inruilen van uw huidige auto is uiteraard bespreekbaar. Het is ook mogelijk om de nieuwe auto tegen gunstige voorwaarden in termijnen te betalen. Wij bieden u de mogelijkheid om via ons de auto te verzekeren waarbij u profiteert van een zeer gunstig tarief met daarbij vele voordelen.
Vraag hiervoor naar de voorwaarden bij onze specialisten.
Wijzigingen, zet- en typefouten voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lexus RC | Scherper?
De Lexus RC is een bijzondere auto. Dat is niet alleen omdat het een fraai gelijnde sportcoupé is, maar ook vanwege de techniek. Een coupé heeft in de regel een overbemeten motor om maximaal te kunnen presteren. De Lexus RC daarentegen heeft hybride-aandrijving, bestaande uit een combinatie van een benzine- en een elektromotor. Om zich nog meer te onderscheiden van de massa is de RC aangescherpt voor modeljaar 2019.
Dankzij hybride-motor is de Lexus RC 300h comfortabel op de lange afstand en sportief wanneer daar om gevraagd wordt. Het weggedrag is uitstekend. Ondanks de facelift is de elektronica achterhaald.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- volop rijplezier
- comfortabel op lange afstand dankzij hybride-aandrijving
Min
- minimale ruimte achterin
- weinig mogelijkheden voor integratie smartphone
- blijft achter op gebied van semi-zelfrijdende functies
Conclusie
Is de Lexus RC scherper geworden voor modeljaar 2019? Ja, de vernieuwde Lexus RC maakt alle beloften waar. Dat wil echter niet zeggen dat dit een perfecte auto is, want op sommige punten is Lexus ronduit conservatief. De ondersteuning voor smartphones laat veel te wensen over, de bediening van het infotainment-systeem met een touchpad is ronduit onhandig en de semi-zelfrijdende functies blijven ver achter bij de concurrentie.
Als het om de rijeigenschappen gaat, laat de Lexus RC 300h juist weinig te wensen over. De hybride-aandrijving biedt een rust die alleen heel veel duurdere coupé's weten te overtreffen. Dankzij de combinatie van een benzine- en een elektromotor presteert de RC 300h voldoende en voelt de auto veel sneller dan "hij" eigenlijk is. Het weggedrag is nog beter dan voorheen, waardoor de RC echt overtuigt als liefhebbersauto.