Bouwjaar | 15-02-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 203.804 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.311 cc |
Vermogen | - |
€ 13.750,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 15-02-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 203.804 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.311 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Roto B.V. |
Contactpersoon | M. v. Soerland |
Adres | Ulenpas 56a |
Postcode | 5655 JD |
Plaats | Eindhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)40 - 2518970 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rotobv.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2005 - jul. 2008
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 155 kW (211 PK)
Vermogen brandstofmotor: 155 kW (211 PK)
Koppel: 288 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 65 liter
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 489 x 185 x 174 cm
Wielbasis: 272 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.975 kg
Laadvermogen: 530 kg
GVW: 2.505 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 700 kg)
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 192 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 332 - € 377 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Bij aanschaf van een van onze occasions kunt u kiezen met welk servicepakket u de auto afgeleverd wilt hebben.
Standaard wordt de auto geleverd met een Basis Service pakket.
BASIS SERVICEPAKKET € 395,-
o Een geldige APK
o Tenaamstelling kenteken
o Controle verlichting,banden en vloeistof niveaus
o Auto professioneel gereinigd en gepoetst
Meeste gekozen:
VOLLEDIG SERVICEPAKKET € 595,-
o Basis servicepakket uitgebreid met :
o Afleveringsbeurt waar de auto aan toe is, uitgevoerd volgens fabrieksvoorschriften (incl. vervangen van o.a banden indien nodig)
o Minimaal 1 jaar APK
o 12 mnd mobiliteitsservice europa 24/7
o 6 mnd BOVAG garantie
o Auto professioneel gereinigd en gepoetst incl nieuwe matten
o Kwart tank brandstof
o Gratis vervangend vervoer bij garantie werkzaamheden
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven.
Fouten zijn echter nooit uit te sluiten.Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie,maar controleer bij aankoop de zaken die u beslissing zouden kunnen beinvloeden
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lexus RX | Zichzelf opnieuw uitgevonden
De RX is in vele opzichten bepalend voor het merk Lexus. Met de RX behoorde Lexus tot de eerste merken om een luxe SUV aan te bieden. Toen de concurrenten uiteindelijk ook SUV's aanboden, introduceerde Lexus hybride-aandrijving, waardoor het superieur was op het gebied van comfort en verbruik. Nu is ook de hybride gemeengoed en dus is de vraag: hoe blijft de nieuwe Lexus RX de concurrentie een stap voor?
De Lexus RX 450h is een grote SUV die dankzij een relatief licht gewicht, een uitgekiende zithouding en plug-inhybride aandrijving kleiner en dynamischer is dan gebruikelijk. Uitnodigend interieur.
Plus
- sterke, soepele, zuinige hybridemotor
- onderscheidend karakter
Min
- helt iets over in de bocht
- koeling hoorbaar van achter
Conclusie
Weet de nieuwe Lexus RX de concurrentie wederom een stap voor te blijven? Nee. Lexus heeft de RZ aangewezen als innovatief model. De RX is daarom een meer conventionele SUV.
Toch weet de RX zich wel beter te onderscheiden van de massa dan voorheen. Door nog meer nadruk te leggen op gastvrijheid in het interieur en verfijning van het onderstel krijgt de RX een sterker karakter. De meer harmonieuze vormgeving maakt de RX begeerlijker. Tenslotte zorgen het relatief lage gewicht, de sterke motoren, doordachte zithouding en het overzichtelijke koetswerk ervoor dat de RX minder intimiderend is en daarom eenvoudiger en dynamischer te rijden.
Kortom: de RX heeft zichzelf opnieuw uitgevonden. Dat resulteert nog meer in een eigen karakter en zo weet de RX zich nog beter te onderscheiden van de massa.