Bouwjaar | 15-11-2022 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 21.892 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.987 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 15-11-2022 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 21.892 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.987 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Gego Sombreffe |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Chaussée de Namur 7 |
Postcode | 5140 |
Plaats | Sombreffe |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)71 - 888423 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
- * SUPERBE LEXUS UX250H SUPER EQUIPE!! **
- Finition BLACK LINE super équiée; sièges en full cuir avec sièges avant chauffants, jantes Alu. spécifiques, Lexus Premium Navigation, caméra de recul, aide au stationnement avant et arrière, kit main libre Bluetooth, entrée et démarrage sans clé, phares et essuire glace automatique, air-conditionné automatique, régulateur de vitesse adaptatif, Appel CarPlay et Android Auto pour les applications tel que GPS via Waze, Map, Plans, mais aussi Spotify et bien dautres, ...
- LEXUS SAFETY SYSTEM+ avec système de sécurité pré-collision avec alerte de collision vers l'avant et freinage automatique d'urgence, avertisseur de sortie de la file de circulation, gestion automatique des feux de route et reconnaissance des panneaux de signalisation, moniteur dangles morts, ...
- Hybride = plus de plaisir de conduite et moins de consommation 5.0l/100km pour 184cv . Véhicule parfait pour tout type de parcours. Moins de taxes et dassurances car seulement les 112kw du moteur essence sont pris en compte.
- Carnet complet de chez Lexus et à jours dentretien.
- Vendue avec une révision sur plus de 100 points de contrôle et avec le système de garantie LEXUS RELAX 10ANS! Garantie + assistance partout en Europe jusque 07/2031 ou 200.000km! Egalement sur la batterie du système hybride!
- Financement et reprise de votre ancien véhicule possible.
GROUPE GEGO, CONCESSIONNAIRES OFFICIEL TOYOTA/LEXUS A NAMUR ET SOMBREFFE. SPÉCIALISTE EN VÉHICULES HYBRIDE !
Visitez toutes nos occasions/directions sur GEGOTEAM.BE ou E.LAURENT 0473/957856.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lexus UX 300h | Meer karakter
Auto's van doorsnee merken zijn goed. Auto's van premium merken zijn beter. Tenminste, dat is de belofte. Een premium product moet meerwaarde bieden dankzij hogere kwaliteit, meer aandacht voor details, meer stijl en natuurlijk verfijndere techniek. Om "premium" te blijven is de Lexus UX vernieuwd voor modeljaar 2024. Maakt dat de UX beter?
De Lexus UX is een compacte SUV die het moet hebben van het typisch Japanse karakter. De UX combineert organische vormen met moderne techniek. De hybride is voor modeljaar 2024 sterk verbeterd.
Plus
- sterke, stille en zuinige hybride
- unieke combinatie organische vormen en moderne technologie
- uitstekende rijeigenschappen
Min
- hard kunststof op deurpanelen voor en achter
- 300e kansloos vanwege ChaDeMo-stekker
- middenconsole kan hinderlijk tegen knie drukken
Conclusie
De Lexus UX is aangepast voor modeljaar 2024. Bij de UX draait alles om verfijning en daarom is de auto voornamelijk onderhuids aangepast. Naast de verplichte nieuwe veiligheidsvoorzieningen krijgt de UX een moderne uitrusting om de vergelijking aan te kunnen met concurrenten van recentere datum. De verbeterde geluidsisolatie is als de meest waardevolle verbetering ervaren.
Daarnaast is de nieuwe hybride aandrijflijn een echte aanwinst. Deze levert betere prestaties bij een lager verbruik. Daarbij geeft de hybride meer rust dan voorheen dankzij een groter aandeel van de elektromotor.
Bovenstaande zaken zijn echter ook te vinden in een gewone Toyota, het moederbedrijf van Lexus. Het grote verschil zit in de mate van verfijning en in het uitgesproken karakter. Een doorsnee product moet de grootst mogelijke doelgroep aanspreken. De Lexus UX onderscheidt zich met een Japans karakter dat organische vormen en verfijnde techniek combineert. Alle technische en visuele aanpassingen zijn daarom met twee woorden samen te vatten: meer karakter.