Maserati Ghibli 3.0

€ 30.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-05-2015
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 129.607 km
Deuren 4
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.979 cc
Vermogen 242 kW (330 pk)

Algemeen

Bouwjaar 19-05-2015
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 129.607 km
Deuren 4
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.979 cc
Vermogen 242 kW (330 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Kajic
Contactpersoon I.B. Kajic
Adres Chroomstraat 7
Postcode 3067 GN
Plaats Rotterdam
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 22508215 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfkajic.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 263 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4971 x 1945 x 1455 cm
Wielbasis: 300 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.825 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.925 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 223 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik in de stad: 13,9 l/100km (1 op 7,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7 l/100km (1 op 14,3)

Staat
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 286 - € 325 per kwartaal

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Maserati Ghibli | Een kleine stap voor de Ghibli, een grote stap voor Maserati

Alle volumemerken hebben zich toegelegd op de ontwikkeling van elektrische auto's. En nu is het zo ver: ook het exclusieve merk Maserati zet de eerste stap richting elektrisch rijden. Alhoewel er veel meer is aangekondigd, is de eerste stap een kleine: de Ghibli krijgt een hybride motor. Is zo'n half elektrische Ghibli nog wel een volwaardige Maserati?

Autotest | Maserati Ghibli Een kleine stap voor de Ghibli, een grote stap voor Maserati

De Ghibli Hybrid is de eerste stap van Maserati richting elektrisch rijden. De 2.0 liter 4-cilinder gedraagt zich dankzij de elektrische assistentie als een 6-cilinder, maar met een lager verbruik.

Plus

  • uitstekende rijeigenschappen
  • exclusief en bevoorrecht gevoel
  • spectaculaire prijsdaling

Min

  • matige hoofdruimte voorin
  • matrige ruimte achterin
  • niet zo spectaculair en machtig als de 6 en 8 cilinders van weleer

Conclusie

Een Maserati met 2.0 liter benzinemotor en hybride-aandrijving. Enkele jaren geleden werd het voor onmogelijk gehouden en nu is het realiteit. De Ghibli Hybrid is bovendien slechts een eerste stap in de transitie van Maserati.

De eerste stap is echter klein. De Ghibli beschikt over de meest eenvoudige en dus minst ingrijpende vorm van elektrische aandrijving: de mild hybrid. Het systeem bestaat uit een slimme dynamo die energie terugwint tijdens het afremmen plus een elektromotor die de benzinemotor assisteert wanneer nodig. Ondanks het riante vermogen (330 pk / 450 Nm) ontbreken de overmacht en sensatie die de traditionele zes- en achtcilinder motoren bieden. Het volle geluid, de rust en de souplesse doen echter nauwelijks onder voor de grote motoren van weleer. Als Hybrid is de Ghibli weliswaar minder spectaculair, maar daarmee zeker niet minder Maserati.

Deel deze advertentie