Bouwjaar | 28-01-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 44.205 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.349 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-01-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 44.205 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.349 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Limburg Autos |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bedrijfsweg 22 |
Postcode | 6163 CZ |
Plaats | Geleen |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 33359996 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.limburgautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 43 liter
Acceleratie (0-100): 14,9 s
Topsnelheid: 168 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 3920 x 1695 x 1475 cm
Wielbasis: 2.490 cm
Inhoud laadruimte: 250/787 l
Gewichten
Ledig gewicht: 935 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 500 kg)
Max. dakbelasting: 50 kg
Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: gemiddeld
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal
Overige informatie
Bandenmaat: 175/65R14
Telefoon / Whatsapp: 0031633359996
Hierbij bieden wij van Limburg Autos een nette Mazda 2 1.3 16V benzine uit 2011
Eerste eigenaar afkomstig! Zeer Zuinig!
De auto start, rijdt, schakelt goed
De auto heeft wat plekjes wat te zien is op de laatste fotos 4 fotos
Auto heeft momenteel Duitse papieren
Mocht u de auto op Nederlandse kentekens willen, dan is dat mogelijk.
We regelen dat voor u gratis en voor niets.!
U krijgt dan GRATIS Nederlandse kentekens. Auto wordt GRATIS ingevoerd, dus GEEN bpm.
U wordt eerste eigenaar, en U krijgt een GRATIS nieuwe APK!
We kunnen de auto ook klaar maken voor export naar België of Europa.
U krijgt terwijl u wacht meteen de kentekens mee met 2 weken verzekering.
We zitten 10 min van de Belgische en Duitse grens
Beperkte inruil mogelijk, tegen handels prijzen.
Airco/Clima
4x Electrische ramen
Electrische spiegels
Stoelverwarming Voorstoelen
klapsleutel met afstandsbediening
5 deurs
Stuurbediening
origineel CD speler Mazda
AUX
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda2 Hybrid | Twee in één
Een hybride is een bijzondere auto. Onder de motorkap zijn zowel een verbrandingsmotor als een elektromotor te vinden. Toch neemt Mazda de term hybride wel heel letterlijk: de "Mazda2 Hybrid" is namelijk ook een mix van twee verschillende auto's! En die wonderlijke combinatie is vernieuwd voor 2024. Autozine legt uit hoe dat zit...
De Mazda2 Hybrid is een compleet andere auto dan de andere versies van de 2. De Hybride aandrijving zorgt voor betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik. Minder comfortabel, wel dynamisch.
Plus
- vlot, levendig en zuinig
- modernere uitrusting dan standaard Mazda2
- uitstekende rijeigenschappen
Min
- minder verfijnd dan standaard Mazda2
- weinig verschil met Toyota Yaris
- omslachtige procedure om snelheidswaarschuwing uit te schakelen
Conclusie
Waarom is de "Mazda2 Hybrid" twee in één? Omdat het een Mazda en een Toyota tegelijk is. En omdat er een benzine- en een elektromotor onder de motorkap liggen. Om met het eerste te beginnen: de Hybrid is een compleet andere auto dan de andere versies van de Mazda2. Onderhuids is de Mazda2 Hybrid een Toyota Yaris Hybrid. Aanpassingen aan de voor- en achterzijde geven de Mazda echter wel een eigen gezicht.
Mazda2 is deze samenwerking met Toyota aangegaan omdat een "full hybrid" een waardevolle aanvulling op het bestaande aanbod vormt. Een mild-hybrid is voordelig in aanschaf, maar biedt ook beperkte voordelen. Een plug-inhybrid zou te kostbaar zijn voor een compacte auto als deze. De "full hybrid" biedt een grote bijdrage aan het comfort, verbetert de prestaties en verlaagt het verbruik. Tegelijkertijd is de prijs gunstig.
Een nadeel van de samenwerking is dat het comfortabele, verfijnde, rustgevende karakter van de standaard Mazda2 verloren is gegaan. Daar staat tegenover dat het "donormodel" veel jonger is en daarom heeft de Mazda2 Hybrid een modernere uitrusting dan de standaard Mazda2. Zo biedt twee in één dus veel voordelen!