Bouwjaar | 08-08-2019 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 109.472 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
€ 20.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 08-08-2019 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 109.472 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Dutch Autolab |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Offemweg 85K |
Postcode | 2201 HC |
Plaats | Noordwijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21318800 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dutchautolab.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R18
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 202 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 466 x 180 x 144 cm
Wielbasis: 273 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.250 kg
Laadvermogen: 619 kg
GVW: 1.869 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Ben je op zoek naar een betrouwbare en stijlvolle auto die prestatie met comfort combineert? Ontdek dan deze prachtige Mazda 3, uitgerust met de geavanceerde e-SkyActiv-G M Hybrid motor die niet alleen krachtig maar ook zuinig is. Met een kilometerstand van 109.472 km en Nationale Autopas staat deze auto klaar voor jarenlang rijplezier.
Met zijn geavanceerde hybride technologie combineert deze Mazda het beste van twee werelden: krachtige prestaties en milieuvriendelijkheid, allemaal verpakt in een modern design.
Wij hebben de Mazda een onderhoudsbeurt gegeven zodat u voorlopig geen omkijken heeft naar onderhoud of reparaties. De Mazda staat volledig rijklaar in de showroom en wij zien u graag in Noordwijk voor een bezichtiging en een kop koffie.
Welkom bij Dutch Autolab, waar passie voor auto's en vakmanschap centraal staan en waar service de hoogste prioriteit heeft. Wij zijn meer dan alleen een autobedrijf; wij zijn een toegewijd team van liefhebbers dat zich toelegt op het leveren van hoogwaardige diensten en een ongeëvenaarde klantervaring. Bij Dutch Autolab in Noordwijk streven we ernaar om uw autobeleving te maximaliseren, of het nu gaat om onderhoud, reparaties of het vinden van uw droomauto. Onze toewijding aan veiligheid en betrouwbaarheid plaatst uw gemoedsrust op de eerste plaats, zodat elke rit een zorgeloze ervaring wordt. Bovendien zijn wij trots op onze RDW-erkenning, waarmee wij voldoen aan de hoogste normen van kwaliteit en integriteit.
Om u de best mogelijke service te bieden, verzoeken wij u vriendelijk om vooraf contact met ons op te nemen en een afspraak te maken. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat de auto klaarstaat en wij u uitgebreid te woord kunnen staan.
Bij Dutch Autolab waarderen we uw vertrouwen en streven we ernaar om onze advertenties met de grootste zorg samen te stellen. Het is echter belangrijk op te merken dat her geen rechten kunnen worden ontleend aan foutieve invoer van opties, kenmerken of accessoires. Bij onduidelijkheden nodigen wij u uit om contact met ons op te nemen voor de meest accurate informatie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda 3 | Vernieuwen zonder veranderen
Mazda volgt zijn eigen weg. Het doet dat op verschillende manieren. Mazda zoekt altijd de top in het segment op. Dat wil zeggen dat een Mazda altijd de meest luxe en complete auto in zijn soort is. Daarbij houdt Mazda vast aan vertrouwde waarden en techniek. Slaagt de nieuwe "3" erin om te vernieuwen en tegelijkertijd vast te houden aan de kernwaarden van Mazda?
De zevende generatie van de Mazda3 is modern, maar tegelijkertijd vertrouwd. In de beleving van de bestuurder is alles bij het oude gebleven, terwijl onderhuids wel degelijk heel veel is vernieuwd.
Plus
- uitstekend weggedrag
- grote, sterke en relatief zuinige motoren
- geslaagde vormgeving
Min
- onoverzichtelijk door dikke C-stijl en hoge raamlijn achterruiten
- matige (been)ruimte achterin
- testauto niet vrij van storingen
Conclusie
Het is een vreemde tegenstelling. Vernieuwen is goed, maar bijna niemand wil veranderen. Autofabrikanten willen zich niet vervreemden van de klant en zijn extra voorzichtig als het gaat om een populair model. Daarom heeft Mazda de "3" op ingenieuze vernieuwd zonder daadwerkelijk iets te veranderen.
Het interieur voelt vanaf het eerste moment vertrouwd aan. Dankzij een slimme indeling kon nieuwe functionaliteit worden toegevoegd, zonder extra knoppen of beeldschermen toe te moeten voegen. En daar blijft het niet bij. Dankzij verfijning en het vrijwel onmerkbaar toevoegen van nieuwe techniek, is de Mazda3 leverbaar met ouderwets grote benzinemotoren die bijna even zuinig zijn als de "groene" motoren van de concurrentie. Dat geldt niet alleen op papier, maar ook in de praktijk.
Op het gebied van weggedrag heeft Mazda nog nadrukkelijker gekozen voor een eigen karakter. Net zoals de grote motoren rust geven door met gemak te presteren, zorgt ook de uitstekende wegligging voor rust en vertrouwen. Kortom: de Mazda3 weet te vernieuwen zonder dat de bestuurder hoeft te veranderen.