Bouwjaar | 17-10-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 185.842 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 14.995,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 17-10-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 185.842 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Busch Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Curieweg 13 |
Postcode | 2408 BZ |
Plaats | Alphen aan den Rijn |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)172 - 611377 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autofirst-buschautomotive.nl/occasions |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 446 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 1.815 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Leaseprijs: € 198,08 p/m (private lease, 120 maanden, informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden)
Beschikbare afleverpakketten:
- VOORDEELPAKKET 1 (€ 695): Dit afleverpakket bevat: 6 Maanden garantie* (valt niet onder BOVAG), Busch Automotive afleverbeurt, Levenslang Gratis APK (in combinatie met een onderhoudsbeurt), Nieuwe APK, Poetsen (binnen & buiten), Tenaamstelling
- VOORDEELPAKKET 2 (€ 995): Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; 15 Liter brandstof, AutoFirst mobiliteitsgarantie 1 jaar, BOVAG 40 punten check, BOVAG afleverbeurt GROOT, BOVAG omruilgarantie, Levenslang GRATIS APK (in combinatie met een onderhoudsbeurt), Nieuwe APK, Poetsen (binnen & buiten), Tenaamstelling
Mooie en goed onderhouden Mazda 3 2.0 SkyActiv-G 120 SkyLease+! Auto rijdt heerlijk en ziet er netjes uit!
| VAN 1e EIGENAAR | STUURWIEL VERWARMD | CRUISE CONTROL | CLIMATE CONTROL | PARKEERCAMERA |
| NIEUWE APK | WINTER + ZOMERBANDEN | HEAD-UP DISPLAY | LICHTMETALEN VELGEN | ISOFIX |
| APPLE CARPLAY / ANDROID AUTO | VERWARMDE VOORSTOELEN | LED VERLICHTING | BLUETOOTH |
De kilometerstand is logisch verklaarbaar. NAP rapport wordt bijgeleverd.
Financial lease: vanaf € 198,08,- per maand. Informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden!
Kijk voor nog meer mooie foto's op onze website www.busch-automotive.nl
VOORDEELPAKKET 1 van €1.090,- nu voor €695,- is inclusief:
o 6 Maanden garantie* (valt niet onder BOVAG)
o Poetsen (binnen & buiten)
o Tenaamstelling
o Nieuwe APK
o Levenslang Gratis APK (in combinatie met een onderhoudsbeurt)
o Busch Automotive afleverbeurt
VOORDEELPAKKET 2 van €1790,- nu voor €995,- is inclusief:
o 12 maanden BOVAG garantie
o BOVAG 40 punten-check
o BOVAG Afleverbeurt GROOT
o BOVAG Omruilgarantie
o AutoFirst Mobiliteitsgarantie Europa (1 jaar)
o 15 Liter brandstof
o Poetsen (binnen & buiten)
o Tenaamstelling
o Nieuwe APK
o Levenslang Gratis APK (in combinatie met een onderhoudsbeurt)
Kijk voor de Voordeelpakketten op www.autofirst-buschautomotive.nl
Welkom bij Busch Automotive
B
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda 3 | Vernieuwen zonder veranderen
Mazda volgt zijn eigen weg. Het doet dat op verschillende manieren. Mazda zoekt altijd de top in het segment op. Dat wil zeggen dat een Mazda altijd de meest luxe en complete auto in zijn soort is. Daarbij houdt Mazda vast aan vertrouwde waarden en techniek. Slaagt de nieuwe "3" erin om te vernieuwen en tegelijkertijd vast te houden aan de kernwaarden van Mazda?
De zevende generatie van de Mazda3 is modern, maar tegelijkertijd vertrouwd. In de beleving van de bestuurder is alles bij het oude gebleven, terwijl onderhuids wel degelijk heel veel is vernieuwd.
Plus
- uitstekend weggedrag
- grote, sterke en relatief zuinige motoren
- geslaagde vormgeving
Min
- onoverzichtelijk door dikke C-stijl en hoge raamlijn achterruiten
- matige (been)ruimte achterin
- testauto niet vrij van storingen
Conclusie
Het is een vreemde tegenstelling. Vernieuwen is goed, maar bijna niemand wil veranderen. Autofabrikanten willen zich niet vervreemden van de klant en zijn extra voorzichtig als het gaat om een populair model. Daarom heeft Mazda de "3" op ingenieuze vernieuwd zonder daadwerkelijk iets te veranderen.
Het interieur voelt vanaf het eerste moment vertrouwd aan. Dankzij een slimme indeling kon nieuwe functionaliteit worden toegevoegd, zonder extra knoppen of beeldschermen toe te moeten voegen. En daar blijft het niet bij. Dankzij verfijning en het vrijwel onmerkbaar toevoegen van nieuwe techniek, is de Mazda3 leverbaar met ouderwets grote benzinemotoren die bijna even zuinig zijn als de "groene" motoren van de concurrentie. Dat geldt niet alleen op papier, maar ook in de praktijk.
Op het gebied van weggedrag heeft Mazda nog nadrukkelijker gekozen voor een eigen karakter. Net zoals de grote motoren rust geven door met gemak te presteren, zorgt ook de uitstekende wegligging voor rust en vertrouwen. Kortom: de Mazda3 weet te vernieuwen zonder dat de bestuurder hoeft te veranderen.