Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G GT-M automaat : dealer onderhouden

€ 19.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 05-01-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 46.136 km
Deuren 5
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G GT-M automaat : dealer onderhouden


€ 19.950,-

Algemeen

Bouwjaar 05-01-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 46.136 km
Deuren 5
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Hartgerink en Klomp B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Opaallaan 22
Postcode 2132 XT
Plaats Hoofddorp
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)23 - 5543838 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.h-klomp.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2015 - 2022
Referentienummer: 14

Technische informatie
Koppel: 204 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 187 km/u

Maten
Lengte: 428 cm
Wielbasis: 257 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.170 kg
Laadvermogen: 560 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 625 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 136 g/km
Fijnstofuitstoot: 2,1 mg/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen):
- Geldige APK
- RDW-leges 
- Hartgerink en Klomp Pakket (€ 895 meerprijs):
- Onderhoudsbeurt conform onderhoudsschema 
- Tenaamstellen
- Volle tank brandstof
- Minimaal 12 maanden apk 
- 12 maanden pechhulp in Europa
- 12 maanden BOVAG-garantie
- Wassen, professioneel poetsen & interieurreiniging
- Navigatie update (indien beschikbaar)
- Vervangend vervoer bij grote onderhoudsbeurt
- 10% korting op accessoires
- 10% onderhoudskorting (op volgende onderhoudsbeurt)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden)

De Mazda CX-3 staat bekend om de zeer fijne rijprestaties. De complete GT-M uitvoering zorgt ervoor dat u niets ontbreekt aan luxe of comfort in de auto. De CX-3 is voorzien van de krachtige 2.0 motor en de soepele automatische transmissie zorgt voor een ongekend fijne rijbeleving. Tevens is de auto voorzien van een achteruitrijcamera. Kom langs en ervaar het zelf. Deze Mazda CX-3 is nieuw door ons geleverd en keurig volgens schema dealer onderhouden (aantoonbaar).

U bent van harte welkom voor een proefrit of een vrijblijvende offerte. Wij werken met een aanvullende servicepakket à € 895,-. Dit houdt in een servicebeurt conform het schema met minimaal 12 maanden APK, 12 maanden Europese pechservice, 12 maanden BOVAG-garantie, volle tank brandstof, wassen, professioneel poetsen en interieur reinigen, vervangend vervoer bij grote onderhoudsbeurt, 10% korting op accessoires en 10% onderhoudskorting (op volgende onderhoudsbeurt). Ondanks onze grote zorg gedurende het samenstellen van deze advertentie kunnen er geen rechten worden ontleend aan het gepubliceerde.

Hartgerink en Klomp, partner in mobiliteit. Een bedrijf waar de wens van de klant nog steeds centraal staat. Op het gebied van aanschaf en onderhoud van mobiliteit kan bij ons praktisch alles, zolang het maar kenbaar is. Met meer dan 90 jaar ervaring weten wij precies

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd

Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?

Autotest | Mazda CX-3 Mechanisch verfijnd

De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.

Plus

  • stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
  • verfijnd onderstel
  • doordachte ergonomie

Min

  • nauwelijks zuiniger dan voorheen
  • touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto

Conclusie

Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.

In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.

Deel deze advertentie