Bouwjaar | 24-11-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 95.142 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 15.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-11-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 95.142 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bijlsma Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zoom 25 |
Postcode | 9231 DX |
Plaats | Surhuisterveen |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 40709839 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bijlsma-auto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: apr 2015 - jul 2018
Technische informatie
Koppel: 204 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 187 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 177 x 154 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.170 kg
Laadvermogen: 560 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 625 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 136 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantie: Bijlsma Auto's heeft een eigen garantieplan ontwikkeld. Tegen een geringe meerprijs kunt een een garantiepakket bij ons afsluiten voor de duur van 3 of zelfs 6 maand. Neem vandaag nog contact met ons op voor meer informatie. Nieuw Bijlsma Auto's Garantie Plan!
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Hij zorgt voor een ontspannen rijervaring, deze Mazda CX-3. Het is een auto uit 2015. De aandrijving van deze SUV komt voor rekening van een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. Laat de kou maar komen! U zit altijd goed met de heerlijke stoelverwarming. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, dakspoiler, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare ramen en metallic lak.
Soepel inparkeren in de krapste parkeervakken. De achteruitrijcamera maakt het mogelijk. Het is veiliger om altijd uw ogen op de weg te houden en uw handen aan het stuur; daarom is dit voertuig uitgerust met een Mazda audio-installatiesysteem met DAB-ontvangst en een navigatiesysteem dat kan worden bediend via het stuurwiel of spraakbediening. Volautomatische airconditioning verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. Het hoort bij een intelligente auto als deze dat hij zelf in staat is om zijn omgeving in de gaten te houden. Dat doet deze Mazda met een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor. Lange stukken vermoeiend? Niet met de cruise control! Natuurlijk behoren isofix-aansluiting, usb-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer ook tot de uitrusting van deze complete auto.
In de Mazda CX-3 heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Het Lane-keeping systeem garandeert dat u zich niet onverhoeds buiten de lijnen van de rijstrook begeeft. Stilstaan op een aflopend of schuin stuk weg? De hill hold control zorgt dat u probleemloos op uw plek blijft. En zodra u het gaspedaal activeert, rijdt u zo weg.
Zeer nette CX-3 SkyActiv-G 120PK TS. Auto is o.a. uitgevo
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd
Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?
De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.
Plus
- stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
- verfijnd onderstel
- doordachte ergonomie
Min
- nauwelijks zuiniger dan voorheen
- touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto
Conclusie
Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.
In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.