vorige 1 van 5.519 volgende

Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 120 GT-M voll.opties

€ 16.949,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 08-12-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 90.287 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 120 GT-M voll.opties


€ 16.949,-

Algemeen

Bouwjaar 08-12-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 90.287 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autohandel Ch. v. Deursen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Engelseweg 222-A
Postcode 5705 AK
Plaats Helmond
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 22950430 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vandeursen-autos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R16
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 177 x 154 cm
Wielbasis: 257 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.135 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.690 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 605 kg)

Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 137 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Bij het ontwerpen van de Mazda CX-3 stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. De aandrijving van deze Mazda wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. In de verwarmbare voorstoelen zitten is elke keer een welkom gevoel. Met een druk op de knop gaat de elektrische achterklep open. Ook in winterse omstandigheden is rijden een plezier, niet in de laatste plaats dankzij het verwarmd stuurwiel. Tot de uitrusting behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.

Nooit meer parkeerschade dankzij de achteruitrijcamera. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. De hoorbare sensatie van het high performance audiosysteem is een ervaring op zich. Als bijzondere veiligheidsoptie heeft deze Mazda CX-3 kruisend verkeer detectie, die waarschuwt als een botsing dreigt met tegemoetkomend verkeer. Automatische airconditioning regelt volautomatisch de temperatuur. U kiest de gewenste temperatuur en het systeem doet de rest. De uitrusting van deze auto is met dashboard met spraakbediening, navigatiesysteem, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet.

Zoals u mag verwachten van deze Mazda CX-3 is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Belangrijk voor uw veiligheid en die van uw passagiers is de verkeersbord-detectie in deze auto. Het Lane-keeping systeem doet precies wat nodig is: waarschuwen en corrigeren bij onbedoelde overschrijding van de rijstrooklijnen. Het systeem voor vermoeidheidsherkenning neemt het waar als uw concentratie verslapt en geeft u dan een waarschuwing. U bent mede dankzij head-up display, dodehoekdetectie, accident avoidance system, hill hold functie, Abs - anti blokkeer systeem met brake assistant en bandenspanningcontrolesysteem steeds veilig onderweg.

Als u meer wilt weten over deze auto, dan vertellen we u dat graag. Belt of mailt u ons vandaag n

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd

Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?

Autotest | Mazda CX-3 Mechanisch verfijnd

De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.

Plus

  • stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
  • verfijnd onderstel
  • doordachte ergonomie

Min

  • nauwelijks zuiniger dan voorheen
  • touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto

Conclusie

Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.

In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.

Deel deze advertentie