Bouwjaar | 15-03-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 117.001 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
€ 19.940,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 15-03-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 117.001 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto XL |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Schans 25 |
Postcode | 2405 XX |
Plaats | Alphen aan den Rijn |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)172 - 224015 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoxl.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul 2018 - apr 2020
Technische informatie
Koppel: 206 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 187 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 177 x 154 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.188 kg
Laadvermogen: 539 kg
GVW: 1.727 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 161 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
De Japanse automerken hebben in de loop van de jaren verschillende keren nieuwe maatstaven gezet als het gaat om kwaliteit en functionaliteit. Dat merkt u ook aan deze Mazda CX-3 uit 2019, met zijn kilometerstand van 117001. Deze SUV wordt aangedreven door een krachtige viercilinder benzinemotor. Voorin is het 's winters genieten met de verwarmbare voorstoelen voor zowel bestuurder als bijrijder. Ook 16 inch lichtmetalen velgen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en elektrisch bediende ramen horen tot de voorzieningen op deze auto.
Naast handmatige bediening kunt u belangrijke functies met uw stem bedienen dankzij de ingebouwde spraakbediening. Beste route, verwachte aankomsttijd: uw eigen full map navigatiesysteem vertelt u alles! Op een drukke weg heeft u soms ogen in uw achterhoofd nodig. De sensoren aan de achterzijde nemen die functie over en geven een achteropkomend verkeer waarschuwing als een achterligger te dicht op u zit. Het comfort wordt verhoogd door de aanwezige automatische airconditioning. Geniet van een ruime selectie digitale radiostations met de DAB-ontvanger. De uitrusting van deze auto is met regensensor, uitparkeer waarschuwing, cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook en boordcomputer behoorlijk compleet.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Onbedoeld buiten de rijstrook raken wordt voorkomen door het Lane-keeping systeem. Een veilige extra is de Brake Assist. Uit onderzoek blijkt dat bestuurders bij een noodstop niet het maximum uit hun remkracht halen. Met deze automatische remondersteuning wel. Bovenop deze veiligheidsfeatures heeft deze Mazda bovendien dodehoekdetectie, hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem.
Tevens wordt deze auto geleverd met het tellerrapport van Nationale Autopas. Wilt u deze auto bekijken en er eventueel mee rijden? Mail ons dan of bel ons, z
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd
Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?
De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.
Plus
- stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
- verfijnd onderstel
- doordachte ergonomie
Min
- nauwelijks zuiniger dan voorheen
- touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto
Conclusie
Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.
In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.