Bouwjaar | 16-10-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 81.236 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 16.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 16-10-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 81.236 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedr A P J Scheerders BV |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Vaartweg 86 |
Postcode | 5106 NE |
Plaats | Dongen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)162 - 312875 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.scheerders.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: apr 2015 - jul 2018
Technische informatie
Koppel: 204 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 187 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 177 x 154 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.170 kg
Laadvermogen: 560 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 625 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 136 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Er is volop leefruimte in deze Mazda CX-3, een perfecte kruising tussen veelzijdigheid en comfort. Deze stoere auto wordt aangedreven door een benzinemotor en een automatische transmissie. Koude start? Niet met de verwarmbare voorstoelen! Ook 16 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten zijn aan boord.
Spraakbediening verhoogt de veiligheid en het gebruiksgemak. De auto luistert naar uw instructies en volgt ze op. Nooit meer de weg zoeken en ontspannen arriveren bij uw reisdoel. Met het full map navigatiesysteem zit u veilig en ontspannen in de auto. Met electronic climate control hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. Met de DAB-ontvanger luistert u naar glasheldere digitale radio. Soms heeft u meer parkeerruimte dan u denkt. Maar soms ook niet. De parkeersensoren vertellen precies hoeveel. Natuurlijk behoren regensensor, cruise control, lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Het Lane-keeping systeem zorgt voor een automatisch constante positie binnen de rijstrook. Afdwalen is uitgesloten. Even stilstaan op een hellend wegdeel is een eitje dankzij de hill hold control.
Deze auto wordt geleverd met Bovag Garantie en u kunt er dan ook verzekerd van zijn dat hij grondig is gecontroleerd. Wij kunnen ons goed voorstellen dat u deze Mazda wilt aanschaffen. Wacht daar dan niet mee en reserveer hem nu direct. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op om de aflevering te bespreken.
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn een universeel autobedrijf met meer dan 52 jaar ervaring. ISO gecertificeerd. we zijn elke werkdag open van 8.00 tot 20.00 uur.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd
Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?
De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.
Plus
- stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
- verfijnd onderstel
- doordachte ergonomie
Min
- nauwelijks zuiniger dan voorheen
- touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto
Conclusie
Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.
In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.