Mazda CX-30 2.0 e-SkyActiv-G M Hybrid Luxury AWD Automaat

€ 26.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 25-09-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 72.320 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Mazda CX-30 2.0 e-SkyActiv-G M Hybrid Luxury AWD Automaat


€ 26.500,-

Algemeen

Bouwjaar 25-09-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 72.320 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Tiggeloven B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Winterswijksestraat 69
Postcode 7126 AA
Plaats Bredevoort
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)543 - 451252 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autotiggeloven.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2019

Technische informatie
Koppel: 213 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 51 liter
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 186 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 440 x 180 cm
Wielbasis: 266 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.405 kg
Laadvermogen: 616 kg
GVW: 2.021 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 136 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Meeneem pakket (inbegrepen): Geldige APK, vloeistoffen controle, wettelijke garantie
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie; Geldige APK, Vloeistoffen controle
- Standaard pakket (€ 395 meerprijs): Als u voor dit afleverpakket kiest word de auto geleverd met wettelijke garantie, onderhoudsbeurt volgens schema, APK minimaal 1 jaar geldig, halve tank brandstof, gereinigd van binnen en buiten. 
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Meeneem pakket"): Wettelijke garantie; Halve tank brandstof, Nieuwe APK, Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema, Vervangen slijtage delen indien nodig binnen 15.000km of 12 maanden
- BOVAG pakket (€ 695 meerprijs): Als u voor dit afleverpakket kiest word de auto geleverd met 12 maand BOVAG garantie, onderhoudsbeurt volgens schema, APK minimaal 1 jaar geldig, halve tank brandstof, gereinigd van binnen en buiten.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Meeneem pakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK; Gereinigd van binnen en buiten, Halve tank brandstof, Nieuwe APK, Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema, Pechhulp Europa, Vervangen slijtage delen indien nodig binnen 15.000km of 12 maanden

Natuurlijk, dit is een innovatieve auto met zijn hybridetechniek. Maar het is bovendien ook een auto die is gebouwd voor jarenlang rijcomfort. Deze Mazda CX-30 is voorzien van een hybride motor en gebruikt dus zowel brandstof als elektriciteit. Dat betekent zuinige kilometers en toch maximale prestaties. De leren bekleding maakt het interieur helemaal af! De verwarmbare voorstoelen zijn een heerlijke extra optie, waarmee u uzelf en uw bijrijder een groot plezier doet. De elektrisch bedienbare achterklep opent met een druk op de knop. Als het buiten koud wordt, voelt zo'n verwarmd stuurwiel heerlijk aan. Ook 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank zijn aan boord.

Met de 360 graden camera, verzorgd door vier camera's, wordt rijden in drukke steden of het navigeren in nauwe ruimtes een koud kunstje. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Fil

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-30 | Bovengemiddeld middenmaatje

SUV's zijn populair. Mazda speelt daar handig op in met een compacte en een grote SUV: de CX-3 en CX-5. Daar komt nu een middelgrote SUV bij: de CX-30. Is er inderdaad ruimte voor nog een SUV? En heeft deze nieuwkomer de kwaliteiten om net zo succesvol te worden als de andere SUV's van Mazda?

Autotest | Mazda CX-30 Bovengemiddeld middenmaatje

De Mazda CX-30 doet dingen anders. Mazda verfijnt motortechniek zodat een grote motor het verbruik (en de prestaties) van een kleine levert. Het verfijnde onderstel biedt een eigen vorm van rijplezier

Plus

  • Uitstekend weggedrag
  • Moderne, onderscheidende motortechniek
  • Veel aandacht voor detail

Min

  • Storend trage werking elektrisch bediende parkeerrem
  • Matige prestaties SkyActiv-G 122 motor
  • Geen touchscreen

Conclusie

Mazda introduceert de CX-30: een middelgrote SUV die tussen de compacte en grote SUV komt. Alleen al dankzij de maatvoering is de CX-30 een waardevolle bijdrage aan het aanbod van Mazda. De CX-30 is echter veel meer dan een middenmaatje. Op vrijwel ieder punt scoort de CX-30 bovengemiddeld goed. Dankzij de heldere, eenvoudige lijnen heeft de CX-30 een krachtige en tegelijkertijd elegante uitstraling. De binnenruimte is ruim voldoende en de uitrusting is compleet en modern.

Op motorisch gebied maakt Mazda uitgesproken keuzes. Terwijl de concurrentie steeds kleinere motoren toepast die steeds harder moeten werken, kiest Mazda voor traditioneel grote motoren die dankzij verregaande verfijning toch even zuinig zijn; dat geldt niet alleen in theorie maar ook in de praktijk. Dankzij deze keuze van Mazda biedt de CX-30 meer rust en souplesse. De uitrusting is modern en compleet. Dankzij een uitgekiende combinatie van de zithouting, het veercomfort, het weggedrag en de overzichtelijkheid is de CX-30 een uiterst aangename auto om te rijden. Kortom: dit middenmaatje biedt bovengemiddelde kwaliteiten.

Deel deze advertentie