Mazda CX-30 Mazda e-Skyactiv G 150 6AT Nagisa Automaat

€ 43.640,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Mazda CX-30 Mazda e-Skyactiv G 150 6AT Nagisa Automaat


€ 43.640,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Moerman Jansen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Edisonweg 54
Postcode 2952 AD
Plaats Alblasserdam
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)78 - 6446444 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.moermanjansen.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • parkeersensor
  • regensensor

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Referentienummer: 7166363
Productienummer: 7166363

Technische informatie
Koppel: 213 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 51 liter
Actieradius: 797 km
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 194 km/u
Accu snelladen: nee

Maten
Afmetingen (LxBxH): 440 x 180 x 154 cm
Wielbasis: 266 cm
Draaicirkel: 11 m

Gewichten
Ledig gewicht: 1.383 kg
Laadvermogen: 430 kg
GVW: 1.813 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot (WLTP): 144 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie: 36 maanden

Overige informatie
Rijklaargewicht: 1483 kg
Interieur: Terracotta kunstlederen interieur met zwart kunstsuède zitting en afgewerkt met terracotta-kleurig stiksel
Laksoort: Speciaal

Let op! Dit betreft een nieuwe auto en deze advertentie geeft geen garantie dat het voertuig op voorraad staat en direct leverbaar is!

Kijk op moermanjansen.nl voor ons volledige aanbod en maak gebruik van ons online offertesysteem! Bij vragen zijn wij ma-vr 's-avonds tot 21.00u telefonisch bereikbaar. Bel Rob: 06-83222971 of Robin: 06-29783774 of naar Dave: 06-51597970. Mailen kan natuurlijk ook op: verkoop@moja.nl.

Zekerheden:
Moerman Jansen is al ruim twintig jaar uw merk- & occasiondealer en lid van de Bovag. Een auto kopen bij Moerman Jansen houdt in dat deze auto, in vrijwel alle gevallen, een duidelijke aantoonbare historie en een gegarandeerde kilometerstand heeft en geen voormalig taxi- overheids- of lesauto is geweest.

Disclaimer:
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan de provider of de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Neem altijd even contact met ons op in verband met de beschikbaarheid van de auto!

Disclaimer: LET OP: Getoonde afbeeldingen kunnen afwijken van de daadwerkelijke voorraadauto. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. Vraag onze verkoopadviseurs naar specificaties van deze auto.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-30 | Bovengemiddeld middenmaatje

SUV's zijn populair. Mazda speelt daar handig op in met een compacte en een grote SUV: de CX-3 en CX-5. Daar komt nu een middelgrote SUV bij: de CX-30. Is er inderdaad ruimte voor nog een SUV? En heeft deze nieuwkomer de kwaliteiten om net zo succesvol te worden als de andere SUV's van Mazda?

Autotest | Mazda CX-30 Bovengemiddeld middenmaatje

De Mazda CX-30 doet dingen anders. Mazda verfijnt motortechniek zodat een grote motor het verbruik (en de prestaties) van een kleine levert. Het verfijnde onderstel biedt een eigen vorm van rijplezier

Plus

  • Uitstekend weggedrag
  • Moderne, onderscheidende motortechniek
  • Veel aandacht voor detail

Min

  • Storend trage werking elektrisch bediende parkeerrem
  • Matige prestaties SkyActiv-G 122 motor
  • Geen touchscreen

Conclusie

Mazda introduceert de CX-30: een middelgrote SUV die tussen de compacte en grote SUV komt. Alleen al dankzij de maatvoering is de CX-30 een waardevolle bijdrage aan het aanbod van Mazda. De CX-30 is echter veel meer dan een middenmaatje. Op vrijwel ieder punt scoort de CX-30 bovengemiddeld goed. Dankzij de heldere, eenvoudige lijnen heeft de CX-30 een krachtige en tegelijkertijd elegante uitstraling. De binnenruimte is ruim voldoende en de uitrusting is compleet en modern.

Op motorisch gebied maakt Mazda uitgesproken keuzes. Terwijl de concurrentie steeds kleinere motoren toepast die steeds harder moeten werken, kiest Mazda voor traditioneel grote motoren die dankzij verregaande verfijning toch even zuinig zijn; dat geldt niet alleen in theorie maar ook in de praktijk. Dankzij deze keuze van Mazda biedt de CX-30 meer rust en souplesse. De uitrusting is modern en compleet. Dankzij een uitgekiende combinatie van de zithouting, het veercomfort, het weggedrag en de overzichtelijkheid is de CX-30 een uiterst aangename auto om te rijden. Kortom: dit middenmaatje biedt bovengemiddelde kwaliteiten.

Deel deze advertentie