Mazda CX-5 163pk SkyG Euro6b Privilege Edition 1e eigenaar Garantie CarPass

€ 15.990,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar -
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 121.000 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.198 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Mazda CX-5 163pk SkyG Euro6b Privilege Edition 1e eigenaar Garantie CarPass


€ 15.990,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar -
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 121.000 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.198 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam MX MOTORS
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ninovesteenweg 216
Postcode 9320
Plaats Aalst
Land België
Telefoon +32 (0)53 - 680000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mxmotors.be
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • regensensor

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Mazda CX-5 2.0L SKYG 163pk Privilege Edition in het deep crystal blue
Eerste eigenaar | eerste inschrijving: 09/05/2016 | +/- 121.000km.
Opties: Mazda multimediasysteem CD/USB/BLUETOOTH NAVIGATIE, BSM (geavanceerde dodehoekassistent), elektrische lederen zetels met geheugenfunctie, licht- en regensensor, parkeersensoren A + V, LED koplampen LED dagrijlichten, automatische airco bi-zone, verwarmde zetels V, 17" alu velgen, etc... .
De wagen wordt geleverd met onderhoud, keuring verkoop carpass, twee sleutels, alle boorddocumenten, 12 maanden garantie en Mazda Europe Service.
Overname van uw huidige wagen, financiering n testrit mogelijk ter plaatse. Contacteer ons voor meer info.
Koop in vertrouwen bij Mazda MX Motors te Aalst Dilbeek

CO2-uitstoot: 139 g/km
Emissieklasse: 6

Aantal versnellingen: 6
Aantal deuren: 5

12 maanden garantie
Car-Pass aanwezig
Voertuig is schadevrij

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie