Mazda CX-5 2.0 4WD GT-M / Leer / Trekhaak / Schuifdak

€ 15.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 14-11-2012
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 149.682 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Mazda CX-5 2.0 4WD GT-M / Leer / Trekhaak / Schuifdak


€ 15.450,-

Algemeen

Bouwjaar 14-11-2012
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 149.682 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Jacco de Gooijer
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres de Hofstede 43
Postcode 4033 BV
Plaats Lienden
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)344 - 607701 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 18996380 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jaccodegooijer.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: feb 2012 - feb 2015

Technische informatie
Koppel: 208 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 58 liter
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 197 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 184 x 171 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.350 kg
Laadvermogen: 650 kg
GVW: 2.000 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 725 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. Een viercilinder benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak verzorgen de aandrijving van deze SUV. De auto is voorzien van een mooie en comfortabele lederen bekleding. Winters instappen is er niet meer bij dankzij de stoelverwarming. Met de krachtige xenonverlichting rijdt u ontspannen in het donker. Ook 19 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen achter en metallic lak horen tot de voorzieningen op deze auto.

Met behulp van de achteruitrijcamera kunt u zo strak inparkeren als u maar wilt! Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. Het audiosysteem is handig te bedienen vanaf het stuurwiel, wat bijdraagt aan een veilige autorit. De electronic climate control zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. De auto neemt u werk uit handen doordat hij zelf veel in de gaten houdt. Een regensensor en een automatisch inschakelbare verlichting nemen waar wanneer de ruitenwissers en het licht aan moeten. Met cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes en boordcomputer is deze Mazda helemaal compleet.

In de Mazda CX-5 heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Het Lane-keeping systeem let constant op en waarschuwt of corrigeert als u onoplettend over de lijnen van de rijstrook gaat. Een foute bandenspanning kan zorgen voor gevaarlijke situaties. Deze Mazda CX-5 is daarom voorzien van een bandenspanningscontrolesysteem. Autorijden wordt steeds eenvoudiger. Wat dacht u bijvoorbeeld van de hill hold control? Onbeweeglijk stilstaan op een hellend vlak gaat volledig automatisch.

Natuurlijk bent u van harte welkom om deze auto in ons bedrijf te komen bekijken. Laat u ons weten wanneer u wilt komen?

= Bedrijfsinformatie =

Wij berekenen €395,- afleveringskosten.

Autobedrijf Jacco de Gooijer is een universeel autobed

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie