Mazda CX-5 E-Skyactiv G 165 6AT FWD Centre-Line Connectivity & Convenience Pack Automatisch

€ 45.090,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 E-Skyactiv G 165 6AT FWD Centre-Line Connectivity & Convenience Pack Automatisch


€ 45.090,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Moerman Jansen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Edisonweg 54
Postcode 2952 AD
Plaats Alblasserdam
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)78 - 6446444 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.moermanjansen.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • regensensor

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2023
Referentienummer: 7035102
Productienummer: 7035102

Technische informatie
Koppel: 213 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Actieradius: 812 km
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 192 km/u
Accu snelladen: nee

Maten
Afmetingen (LxBxH): 458 x 185 x 168 cm
Wielbasis: 270 cm
Draaicirkel: 12 m

Gewichten
Ledig gewicht: 1.507 kg
Laadvermogen: 493 kg
GVW: 2.000 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot (WLTP): 155 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie: 36 maanden

Overige informatie
Rijklaargewicht: 1607 kg
Interieur: Zwart stoffen interieur

Let op! Dit betreft een nieuwe auto en deze advertentie geeft geen garantie dat het voertuig op voorraad staat en direct leverbaar is!

Kijk op moermanjansen.nl voor ons volledige aanbod en maak gebruik van ons online offertesysteem! Bij vragen zijn wij ma-vr 's-avonds tot 21.00u telefonisch bereikbaar. Bel Rob: 06-83222971 of Robin: 06-29783774 of naar Dave: 06-51597970. Mailen kan natuurlijk ook op: verkoop@moja.nl.

Zekerheden:
Moerman Jansen is al ruim twintig jaar uw merk- & occasiondealer en lid van de Bovag. Een auto kopen bij Moerman Jansen houdt in dat deze auto, in vrijwel alle gevallen, een duidelijke aantoonbare historie en een gegarandeerde kilometerstand heeft en geen voormalig taxi- overheids- of lesauto is geweest.

Disclaimer:
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan de provider of de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Neem altijd even contact met ons op in verband met de beschikbaarheid van de auto!

Disclaimer: LET OP: Getoonde afbeeldingen kunnen afwijken van de daadwerkelijke voorraadauto. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. Vraag onze verkoopadviseurs naar specificaties van deze auto.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie