Mazda CX-5 2.0 e-SkyActiv-G Exclusive-Line automaat met Black Comfort Pack | voorraad voordeel | BPM voordeel | direct leverbaar

€ 52.340,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-02-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 e-SkyActiv-G Exclusive-Line automaat met Black Comfort Pack | voorraad voordeel | BPM voordeel | direct leverbaar


€ 52.340,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 28-02-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Hartgerink en Klomp B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Opaallaan 22
Postcode 2132 XT
Plaats Hoofddorp
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)23 - 5543838 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.h-klomp.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2021

Technische informatie
Koppel: 213 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 458 x 185 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.565 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 2.105 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 156 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 27-02-2030

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen):
- Geldige APK
- RDW-leges 
- Hartgerink en Klomp Pakket (€ 895 meerprijs):
- Onderhoudsbeurt conform onderhoudsschema 
- Tenaamstellen
- Volle tank brandstof
- Minimaal 12 maanden apk 
- 12 maanden pechhulp in Europa
- 12 maanden BOVAG-garantie
- Wassen, professioneel poetsen & interieurreiniging
- Navigatie update (indien beschikbaar)
- Vervangend vervoer bij grote onderhoudsbeurt
- 10% korting op accessoires
- 10% onderhoudskorting (op volgende onderhoudsbeurt)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden)

Let op! Dit betreft een nieuwe auto. De Mazda CX-5 staat bekend om de fijne rijprestaties. De soepele transmissie levert in combinatie met de 2.0 liter 4-cilinder motor een heerlijk rijgedrag. De zeer rijkelijke Advantage uitvoering zorgt er voor dat het u niets ontbreekt aan luxe en comfort. De genoemde prijs is incl. metallic lak en incl. verplichte afleverkosten.

U bent van harte welkom voor een proefrit of een vrijblijvende offerte. Wij werken met een aanvullende servicepakket à € 895,-. Dit houdt in een servicebeurt conform het schema met minimaal 12 maanden APK, 12 maanden Europese pechservice, 12 maanden BOVAG-garantie, volle tank brandstof, wassen, professioneel poetsen en interieur reinigen, vervangend vervoer bij grote onderhoudsbeurt, 10% korting op accessoires en 10% onderhoudskorting (op volgende onderhoudsbeurt). Ondanks onze grote zorg gedurende het samenstellen van deze advertentie kunnen er geen rechten worden ontleend aan het gepubliceerde.

Hartgerink en Klomp, partner in mobiliteit. Een bedrijf waar de wens van de klant nog steeds centraal staat. Op het gebied van aanschaf en onderhoud van mobiliteit kan bij ons praktisch alles, zolang het maar kenbaar is. Met meer dan 90 jaar ervaring weten wij precies wat goed is voor uw auto, bedrijfswagen of camper en wat wij u te bieden hebben.

Als officieel dealer van Mazda (ruim 45 jaar), service dealer van de merken Chevrolet en Daihatsu én partner van Truckland (Fiat Professional) bieden wij een compleet gamma aan personen- en lichte bedri

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie