Mazda CX-5 2.0 e-SkyActiv-G M Hybrid 165 Exclusive-Line | 360 Graden camera | Stoel & Achterbank verwarming | Stoel ventilatie voor | HUD |

€ 43.445,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-06-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 9.934 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 e-SkyActiv-G M Hybrid 165 Exclusive-Line | 360 Graden camera | Stoel & Achterbank verwarming | Stoel ventilatie voor | HUD |


€ 43.445,-

Algemeen

Bouwjaar 30-06-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 9.934 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Qarnet
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Omloop 58
Postcode 9201 CC
Plaats Drachten
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)512 - 538545 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website qarnet.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2021

Technische informatie
Koppel: 213 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 458 x 185 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.565 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 2.105 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 156 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen):
- 795 Pakket (€ 795 meerprijs): Uw nieuwe auto wordt voor aflevering door onze gespecialiseerde technici grondig onderworpen aan een 40 puntencheck, waarna een volledige servicebeurt wordt uitgevoerd inclusief een nieuwe APK. Hierbij dient de profieldiepte van de banden minimaal 3 millimeter te zijn. Daarnaast wordt de auto geleverd met een gegarandeerde kilometerstand en 12 maanden BOVAG-garantie. Tenslotte ondergaat uw nieuwe auto een professionele reiniging.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK; 1 jaar pechhulp Nederland

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee

Nieuw binnen bij Qarnet deze uiterst complete en werkelijk in nieuwstaat verkerende Mazda CX5 Exclusive-Line. Deze Mazda is werkelijk van alle gemakken voorzien, met o.a. volledig lederen bekleding met stoelverwarming op alle zitplaatse, stoelventilatie voor, rondom zicht camera, head-up display, adaptive cruise control etc etc. En met slechts 9934km is deze originele nederlandse mazda werkelijk zo goed als nieuw. Meerprijs optioneel afleverpakket inclusief resterende fabrieksgarantie, volledige servicebeurt waarbij de auto op 88 punten wordt gecontroleerd en reiniging van de auto is eur. 795,-. Geadverteerde prijs op ViaBovag.nl is inclusief afleverpakket.

Alle auto's die online staan kunt u gewoon bij ons komen bekijken op afspraak en uiteraard testen middels een uitgebreide proefrit. Nieuwe en jong gebruikte auto's ingekocht van importeurs en dealerbedrijven in heel Europa. Uitvoerig gecontroleerd en veelal nog voorzien van volledige fabrieksgarantie. Maar voor een beduidend lagere prijs. Qarnet is een onafhankelijk label van ABD Renault. Dealer van Renault, Nissan en Dacia. Van harte welkom bij Qarnet! 

Disclaimer
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is ABD niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Alle inf

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie