Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 M-Hybrid Advantage | 360gr camera | Apple Carplay/Android Auto |

€ 43.540,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-02-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 M-Hybrid Advantage | 360gr camera | Apple Carplay/Android Auto |


€ 43.540,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 28-02-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Oostendorp Uden BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Oude Udenseweg 25
Postcode 5405 PD
Plaats Uden
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)413 - 395680 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.oostendorp-auto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2021

Technische informatie
Koppel: 213 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 458 x 185 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.529 kg
Laadvermogen: 576 kg
GVW: 2.105 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 156 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Fabrieksgarantie: Dit voertuig wordt afgeleverd met de standaard fabrieksgarantie. Vraag onze verkoopadviseurs voor meer informatie.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck

Overige informatie
Basiskleur: rood / rood
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

De getoonde actieprijs is inclusief alle lopende acties. Vraag uw verkoopadviseur naar de voorwaarden. Deze auto is direct uit voorraad leverbaar! Acties zijn niet geldig voor leasemaatschappijen. 
Deze auto heeft een BPM van 2023 (reeds verwerkt in de actieprijs).

Laat u niets wijsmaken, deze Mazda CX-5 biedt alles wat u van een auto verlangt. Deze gloednieuwe wagen is onmiddellijk uit voorraad leverbaar. Met zijn benzinemotor en automatische transmissie is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Een weldaad voor u en uw bijrijder: deze Mazda CX-5 heeft verwarmbare voorstoelen. Natuurlijk kunt u zonder. Maar waarom? Lekker toch, zo'n verwarmd stuurwiel? Bij de rijke uitrusting horen ook 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.

De kracht van de 360 graden camera op deze auto resulteert in optimale zichtbaarheid en veiligheid. Ingebouwde spraakbediening maakt het mogelijk om de auto te bedienen zonder dat uw aandacht wordt afgeleid. Mocht zich een probleem voordoen, dan krijgt u via remote services op uw smartphone te zien wat er precies aan de hand is, waar u ook bent. Zuinig, veilig en ontspannen op pad: dat kan dankzij het aanwezige full map navigatiesysteem. Deze Mazda CX-5 is voorzien van sensoren aan de achterzijde om een achteropkomend verkeer waarschuwing te geven als de afstand tussen u en een achterligger te klein is. Ook electronic climate control, draadloos opladen, DAB ontvangst, regensensor, cruise control en keyless entry horen tot de voorzieningen op deze auto.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Mazda CX-5 samen. Dashboardinfo checken zonder uw ogen van de weg te halen? Dat kan met de head-up displa

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie