Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 Skylease+ 2WD AUTOMAAT + trekhaak uit 2015 Rijklaar + 12 Maanden Bovag-garantie Henk Jongen Auto's in Helmond, al 50 jaar service

€ 20.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 08-12-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 93.554 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 Skylease+ 2WD AUTOMAAT + trekhaak uit 2015 Rijklaar + 12 Maanden Bovag-garantie Henk Jongen Auto's in Helmond, al 50 jaar service


€ 20.950,-

Algemeen

Bouwjaar 08-12-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 93.554 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Automobielbedrijf Henk Jongen B.V.
Contactpersoon Frank Jongen
Adres Kanaaldijk Z.W. 7
Postcode 5706 LD
Plaats Helmond
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)492 - 537150 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.henkjongen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: feb 2015 - apr 2017

Technische informatie
Koppel: 210 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 191 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 184 x 171 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.320 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 1.965 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 700 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof

Milieu
CO2-uitstoot: 147 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Standaard: Standaard - € 0,- Nieuwe APK Onderhoudsbeurt volgens fabrieksgarantie 6 maanden comfort-garantie via Car-garantie Inruilwaarde op basis van Autotelex Verzekeringsofferte 20 liter brandstof Professioneel poetsen Te naam stelling

Alle technologie in de Mazda CX-5 is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. De aandrijving van deze SUV komt voor rekening van een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. Deze Mazda CX-5 heeft verwarmbare voorstoelen, voor zowel bestuurder als bijrijder. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, LED-achterlichten en verstelbare lendensteunen.

De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Nooit meer de weg zoeken en ontspannen arriveren bij uw reisdoel. Met het full map navigatiesysteem zit u veilig en ontspannen in de auto. Dankzij electronic climate control is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. Ogen op de weg, handen aan het stuur. De audiobediening op het stuur zorgt dat u probleemloos schakelt tussen zenders. Voor storingvrije digitale radio-ontvangst zorgt de DAB-ontvanger. Ook parkeersensoren voor en achter, regensensor, cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening horen tot de voorzieningen op deze auto.

In de Mazda CX-5 heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Het Lane-keeping systeem registreert permanent of u binnen de lijnen van de rijstrook blijft; dwaalt u onbedoeld af, dan waarschuwt het systeem en corrigeert de koers. Heuvelop stilstaan was vroeger een kunstje. Met de hill hold control gaat het volautomatisch. Met voorzieningen als dodehoekdetectie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem, bent u altijd veilig onderweg.

Daarbij wordt deze auto aan u gel

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie