Bouwjaar | 15-12-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 102.019 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-12-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 102.019 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Hommel |
Contactpersoon | Patrick Hommel |
Adres | Penningweg 1 |
Postcode | 4879 AE |
Plaats | Etten-Leur |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)76 - 2059205 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohommel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2015 - 2017
Technische informatie
Koppel: 210 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 56 liter
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Vooras: Bandenprofiel links: 2 mm; Bandenprofiel rechts: 2 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 3 mm; Bandenprofiel rechts: 3 mm
Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.290 kg
Laadvermogen: 640 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Fijnstofuitstoot: 1,4 mg/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie: 12 maanden
Garantie: 12 maanden
Beschikbare afleverpakketten:
- Basis Afleverpakket (inbegrepen):
BASIS AFLEVERPAKKET - Gratis
Auto wordt onder de volgende condities geleverd:
- Basis Afleverbeurt
- 12 maanden Wettelijke Garantie
- Wasbeurt
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke Garantie 12 maanden (12 maanden garantie); 12 maanden Wettelijke garantie, Basis Afleverbeurt, Geldige APK, RDW-leges, Wasbeurt
- Hommel Afleverpakket (€ 595 meerprijs):
HOMMEL AFLEVERPAKKET - €595,-
Auto wordt onder de volgende condities geleverd:
- Hommel (uitgebreide) Afleverbeurt
- APK minimaal 12 maanden
- BOVAG Garantie 12 maanden
- CarProf Pechhulp 12 maanden
- BOVAG 40-puntencheck
- Poetsbeurt
- Volle tank brandstof
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basis Afleverpakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK; CarProf Pechhulp 12 maanden, Poetsbeurt, Volle tank brandstof
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
- EV/Hybride Hommel Weekend -
Aanstaand weekend is het EV/Hybride Weekend bij Auto Hommel. Alle antwoorden op uw vragen over EV en Hybride auto's vindt u bij Auto Hommel. Onze experts staan dit gehele weekend voor u klaar! U bent natuurlijk ook van harte welkom om eens een proefrit te maken in een EV of Hybride auto. Ervaar zelf de voordelen van elektrisch rijden.
Wist u ook dat de subsidiepot bijna leeg is en dit is dus ook dé LAATSTE KANS op €2000,- subsidie.
!! Zekerheid !!
Koopt u een auto bij Auto Hommel, dan koopt u zekerheid! Dat betekent kwaliteit, service en een persoonlijke benadering.
TIP: Maak een afspraak voor een proefrit via 076-2059205 of verkoop@autohommel.nl en wij zorgen dat de auto van uw dromen voor u klaar staat.
Bij Auto Hommel heeft u de keuze voor een Basis A
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.