Mazda CX-5 2.5 SkyActiv-G 194 GT-M 4WD | Full Options |

€ 26.940,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 15-09-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 97.035 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 142 kW (193 pk)

Mazda CX-5 2.5 SkyActiv-G 194 GT-M 4WD | Full Options |


€ 26.940,-

Algemeen

Bouwjaar 15-09-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 97.035 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 142 kW (193 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Bergen & Lamens
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hopperweg 11-10
Postcode 3225 LS
Plaats Hellevoetsluis
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)181 - 231010 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanbergen-lamens.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Schuif/kantel dak | Head-up display | 2000KG geremd trekvermogen | Hoge zit | Lederen bekleding | Stoel & stuurverwarming |

Mazda CX-5 2.5 SkyActiv-G 194 GT-M 4WD | Full Options |


- Kenteken: PT-711-G
- Merk: Mazda
- Model: CX-5
- APK tot: 15-09-2025
- Tellerstand: 97035 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2017
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs
- Bekleding: Leder
- Kleur interieur: beige
- Motorinhoud: 2488 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: PY
- Vermogen: 143 kW / 195pk
- Ledig gewicht: 1460 kg
- Max. trekgewicht: 2000 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 7.1 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 455 cm
- Breedte: 184 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden
- Motorrijtuigenbelasting: € 241 - 264 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Bijzondere opties & accessoires

- Achterbank verwarmd
- Achteruitrijcamera
- Audio installatie premium
- Cruise control adaptief met Stop&Go
- DAB
- Dodehoek detectie
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Elektrisch glazen schuif-/kanteldak
- Elektrisch verstelb. bestuurdersstoel met geheugen
- Elektrisch verstelbare passagiersstoel
- Extra getint glas achter
- Head-up display
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
- Koplampen adaptief
- LED koplampen
- Luxe lederen interieur
- Metaalkleur
- Navigatiesysteem full map
- Parkeersensor voor en achter
- Rijstrooksensor met correctie
- Stuurwiel verwarmd
- Voorstoelen verwarmd

Comfort

- Boordcomputer
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling
- Dakrails
- Dakspoiler
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Elektrisch glazen schuif-/kanteldak
- Extra getint glas achter
- Glazen schuifdak
- Keyless entry
- Koplampen adaptief
- Koplampreiniging
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 19"
- Metaalkleur
- Parkeersensor voor en achter
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Sportvelgen

Infotainment

- Audio installatie premium
- DAB
- Head-up display
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Navigatiesysteem full map
- Smartphone integratie
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank verwarmd
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Cruise control adaptief met Stop&Go
- Electronic climate control
- Elektrisch verstelb. bestuurdersstoel met geheugen
- Elektrisch verstelbare passagiersstoel
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen bekleding
- Lederen interieur
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Luxe lederen interieur
- Middenarmsteun voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Stuurwiel verwarmd
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar
- Voorstoelen verwarmd

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Achteropkomend

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie