Bouwjaar | 29-01-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 51.706 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
€ 24.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-01-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 51.706 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Esberg B.V. |
Contactpersoon | R.Esberg |
Adres | Nijverheidsweg 11 |
Postcode | 3161 GJ |
Plaats | Rhoon |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 2698090 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfesberg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul 2018 - jun 2019
Technische informatie
Koppel: 213 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,3 s
Topsnelheid: 201 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.418 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 270 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Energielabel: D
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Het doordachte ontwerp van de Mazda CX-5 maakt hem tot een comfortabele en veelzijdige auto voor het hele gezin. Dit exemplaar heeft 51706 kilometer gelopen en is van het bouwjaar 2019. Een viercilinder benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak verzorgen de aandrijving van deze SUV. Tijdens koude winterdagen verjaagt uw stoelverwarming de kou en maakt het rijden heerlijk comfortabel. Als het buiten koud wordt, voelt zo'n verwarmd stuurwiel heerlijk aan. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.
Bij het inparkeren laat de achteruitrijcamera precies zien hoeveel meter... decimeter... centimeter ruimte er nog is! Spraaksturing luistert naar uw stem en bedient de belangrijkste voertuigfuncties. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Selecteer uw reisbestemming en het full map navigatiesysteem brengt u snel waar u moet zijn. De sensoren van de achteropkomend verkeer waarschuwing registreren wat er gebeurt in de dode hoeken en achter u. U krijgt meteen een waarschuwing als u een achterligger over het hoofd ziet. Met electronic climate control, DAB ontvangst, regensensor, cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening is deze auto helemaal compleet.
In de Mazda CX-5 heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. In een noodsituatie waarschuwt forward collision warning bij een dreigende aanrijding met een voorligger. Dankzij veiligheidsvoorzieningen als dodehoekdetectie, hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem, bent u steeds veilig onderweg.
= Bedrijfsinformatie =
Wij garanderen u een schadevrije auto met volledige onderhoudshistorie en BOVAG garantie. Inruilen en financieren is mogelijk. Onze verkoopprijzen zijn exclusief €795,- afleveringskosten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.