Mazda CX-5 2.0 165 pk Nakama 2WD - navigatie - camera - stoelverwarming - 19 inch velgen

€ 22.225,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 18-01-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 57.113 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 165 pk Nakama 2WD - navigatie - camera - stoelverwarming - 19 inch velgen


€ 22.225,-

Algemeen

Bouwjaar 18-01-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 57.113 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Service Boode (Vakgarage & PCA Merkspecialist)
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nijverheidscentrum 4
Postcode 2761 JP
Plaats Zevenhuizen Zh
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)180 - 631420 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgarageboode.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/55 R19
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 184 x 167 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.409 kg
Laadvermogen: 521 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 690 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Zekerheidspakket Basis (€ 495): Zekerheid met 6 maanden garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Huisgarantie; 6 maanden garantie, Halve tank brandstof, Minimaal 12 maanden APK, Onderhoudsbeurt, Poetsen
- Zekerheidspakket Premium (€ 895): Maximale zekerheid met 12 maanden BOVAG garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; 12 maanden BOVAG garantie, Halve tank brandstof, Minimaal 12 maanden APK, Onderhoudsbeurt, Poetsen

Mooie Mazda CX-5 met krachtige 2.0 liter SkyActive-G benzinemotor met 165 pk, i.c.m. handgeschakelde 6-versnellingsbak! Deze CX-5 is onder andere voorzien van een geintegreerd navigatiesysteem met Bluetooth-carkit, Bose-audiosysteem, achteruitrijcamera i.c.m. parkeersensoren voor + achter, climate control, cruise control, Keyless Entry + Start, LED-verlichting, verwarmbare voorstoelen, en 19 inch two-tone lichtmetalen velgen.

Deze CX-5 heeft 5 onderhoudsbeurten bij de Mazda-dealer gehad. Er is onderhoud uitgevoerd bij 56.565 km op 31-8-2023 (o.a. motorolie, oliefilter en interieurfilter), bij 47.011 km op 17-9-2021 (o.a. motorolie, oliefilter, interieurfilter en remvloeistof), bij 37.739 km op 22-4-2020 (o.a. motorolie, oliefilter en luchtfilter), bij 30.099 km op 26-4-2019 (o.a. motorolie, oliefilter en remvloeistof), en bij 19.056 km op 28-2-2018 (o.a. motorolie en oliefilter). Deze onderhoudsbeurten staan netjes geregistreerd in het digitale onderhoudsregister van Mazda.

De prijs voor deze auto is inclusief APK tot 22-3-2025 en overschrijving van het kenteken op uw naam. Optioneel kunt u kiezen voor een Zekerheidspakket. Het Zekerheidspakket Basis kost EUR 495 en bestaat uit 6 maanden garantie, onderhoudsbeurt, minimaal 12 maanden APK, poetsen, en een halve tank brandstof. Het uitgebreider Zekerheidspakket Premium kost EUR 895 en biedt 12 maanden BOVAG garantie (in plaats van 6 maanden garantie).

Wij stellen ons graag aan u voor. Auto Service Boode is aangesloten bij Vakgarage, en is daarnaast PCA Merkspecialist (in Peugeot en Citroën). Wij zijn al meer

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie