Mazda CX-5 2.0 Skylease+ Limited Edition 2WD - 2e eigenaar | Cruise control | Trekhaak | Navigatie | Bi-xenon koplampen | Keyless entry.

€ 13.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 27-06-2014
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 161.657 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 Skylease+ Limited Edition 2WD - 2e eigenaar | Cruise control | Trekhaak | Navigatie | Bi-xenon koplampen | Keyless entry.


€ 13.950,-

Algemeen

Bouwjaar 27-06-2014
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 161.657 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam B6 Auto
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nijverheidsstraat 16
Postcode 1704 RA
Plaats Heerhugowaard
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 30800705 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.b6auto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mrt 2014 - feb 2015

Technische informatie
Koppel: 210 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 184 x 171 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 690 kg)

Interieur
Interieurkleur: Oranje
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

- 2e eigenaar
- Cruise control
- Voorzien van trekhaak
- Navigatie
- Bi- Xenon koplampen
- Keyless entry

U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Mazda CX-5. Een viercilinder benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak zorgen voor de uitstekende prestaties van deze auto. De verwarmbare voorstoelen benadrukken nog maar eens dat we hier te maken hebben met een regelrechte verwenauto voor bestuurder en bijrijder. Xenonverlichting staat borg voor helderwit licht en een krachtige lichtbundel. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen achter en start-stopsysteem.

Rijplezier en luisterplezier gaan hand in hand dankzij het high performance audiosysteem. Ook praktisch: deze auto is voorzien van een eigen full map navigatiesysteem. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij electronic climate control is het binnen altijd behaaglijk. Volume aanpassen, andere radiozender? U bedient het audiosysteem veilig en handig met de functies op het stuur. Inparkeren en uitparkeren kost geen enkele moeite dankzij de parkeersensoren. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn regensensor, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Mazda CX-5 samen. Keep your lane? Het Lane-keeping systeem zorgt er automatisch voor. Hill hold control voorkomt dat de auto achteruit rolt op een helling. Het systeem werkt als een automatische handrem die in- en uitschakelt als u dat wenst. Met voorzieningen als dodehoekdetectie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem, bent u altijd veilig onderweg.

Interesse? Maak dan gauw een afspraak voor een proefrit.

= Bedrijfsinformatie =

U krijgt ook het tellerrapport van Nationale Autopas bij deze auto, u weet dan zeker dat de kilometerstand in orde is. Om deze auto echt te ervaren, moet u beslist een proefri

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie