Bouwjaar | 14-02-2014 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 166.349 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
€ 14.850,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-02-2014 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 166.349 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Legmeer Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bouwerij 2 |
Postcode | 1185 XX |
Plaats | Amstelveen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 39177038 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.legmeerautomotive.nl/just-mobility |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
CX-5 | 165PK | STOELVERWARMING | XENON | TREKHAAK | DODEHOEK ASSIST | LANE ASSIST | CAMERA | PARKEERSENSOR VOOR EN ACHTER | VOL | VOLLEDIG ONDERHOUDEN
Onderhoud
Vanzelfsprekend is de auto aantoonbaar volledig dealer-onderhouden, met de digitale servicehistorie als sluitend bewijs. Zie onderstaande voor de uitgevoerde onderhoudsbeurten.
Service 1 |
Deze prachtige auto is voorzien van de volgende opties
Wij vullen onze voorraad aan met voertuigen die net even iets anders zijn dan de aangeboden massa en die beschikken over de volledige documentatie, eerlijke en aansluitende historie. Wij selecteren onze auto's met volledige zorg om zo onze kwaliteit te waarborgen.
Inruil
Wij ruilen je huidige auto graag in. Voor een volledige en correcte taxatie ontvangen we graag noodzakelijke informatie (kenteken, kilometerstand) en duidelijke foto's.
Aflevercondities
Onze auto's worden standaard voorzien van een aflevercontrole en geleverd met geldige APK.
Let op:
Wij werken uitsluitend op afspraak, zodat wij de volledige aandacht kunnen bieden bij een bezichtiging. Wij stellen het op prijs als u vooraf telefonisch contact opneemt en een afspraak maakt.
Wij bieden geen financieringsmogelijkheden aan vanwege religieuze redenen.
Legmeer Automotive
Bouwerij 2
1185 XX AMSTELVEEN
Tel: (020) 456 03 00
Mobiel | WhatsApp: (06) 39 17 70 38
E-mail: verkoop@legmeerautomotive.nl
Zoekcriteria: GTI GTD R R20 TDI GTE Diesel turbo tsi 1.4 1.6 2.0 bijtelling Panoramdak Navi Xenon Led r line r-line R-line sq5 SQ5 RS rs 3.2 3.6 4.2 s-line sline v6 180pk 180 211pk 211 184pk 184 204 245 245pk 313 313pk biturbo bi-turbo bi turbo station estate quattro awd 4wd 6 cilinder automaat dsg s tronic s-tronic tiptronic A1 A3 A4 A6 A7 A8 S3 S4 S5 S6 S7 S8 Rs3 Rs4 Rs5 Rs6 Rs7 Tfsi Tsi TDI tdi sq5 SQ5 RS rs 3.2 3.6 4.2 s-line sline v6 Allroad allroad RS Mini Mini Cooper Cooper S Mini Cooper S Amstelveen Amsterdam Aalsmeer Uithoorn Noord-Holland Nederland Mercedes AMG BMW
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.