Bouwjaar | 2014 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 131.929 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2014 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 131.929 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf Huisman b.v. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Maasambacht 15 |
Postcode | 2676 AW |
Plaats | Maasdijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)174 - 518171 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.huisman-autobedrijf.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Op zoek naar een stijlvolle en krachtige SUV? Dan is deze grijze Mazda CX-5 2.0 Skylease 2WD uit 2014 een uitstekende keuze voor jou. Met een benzine motor die maar liefst 165 PK levert, biedt deze auto niet alleen het comfort dat je zoekt, maar ook de nodige power voor een dynamische rijervaring.
Met een inhoud van 1998 cc en een kilometerstand van 131929 is deze Mazda CX-5 in goede staat en klaar om de weg op te gaan. De metallic lak zorgt voor een luxe uitstraling die perfect past bij het karakter van deze SUV. Met 5 deuren en extra getint glas achter, geniet je van voldoende ruimte en privacy tijdens elke rit.
De Mazda CX-5 is niet alleen van buiten indrukwekkend, maar ook van binnen biedt deze auto vele handige features. Zo is de auto voorzien van parkeersensoren achter die het parkeren een stuk makkelijker maken. Het multifunctionele stuurwiel zorgt ervoor dat je diverse functies binnen handbereik hebt, terwijl de adaptieve koplampen en koplampreiniging zorgen voor optimaal zicht tijdens alle omstandigheden.
Of je nu lange afstanden aflegt op de snelweg of door de stad manoeuvreert, met de Mazda CX-5 ben je altijd verzekerd van een comfortabele en veilige rit. De adaptieve koplampen zorgen ervoor dat de verlichting zich aanpast aan de omgeving, terwijl de koplampreiniging ervoor zorgt dat je altijd een helder zicht hebt op de weg.
Wij leveren deze Mazda CX-5 aan u af inclusief een onderhoudsbeurt, nieuwe Apk keuring en 12 maanden garantie.
Bij de auto zit ook een set winterbanden op lichtmetalen velgen.
De prijs is rijklaar.
Wil jij de eigenaar worden van deze stijlvolle en goed onderhouden Mazda CX-5 2.0 Skylease 2WD uit 2014? Neem dan snel contact op met Automobielbedrijf Huisman b.v. via 0174-518171 en ontdek zelf alle voordelen en features die deze SUV te bieden heeft.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.