Mazda CX-5 2.0 TS+ 4WD ZEER NETTE STAAT

€ 16.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 06-11-2012
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 94.487 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Mazda CX-5 2.0 TS+ 4WD ZEER NETTE STAAT


€ 16.950,-

Algemeen

Bouwjaar 06-11-2012
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 94.487 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Weerheim VOF
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Haantje 17
Postcode 2288 CV
Plaats Rijswijk
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)15 - 2146328 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfweerheim.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Mazda CX-5 2.0 TS+ 4WD ZEER NETTE STAAT


- Kenteken: RV-253-F
- Merk: Mazda
- Model: CX-5
- APK tot: 30-11-2024
- Tellerstand: 94487 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2012
- Transmissie: Automaat
- Kleur: blauw
- Motorinhoud: 1998 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: PE
- Vermogen: 118 kW / 161pk
- Ledig gewicht: 1380 kg
- Max. trekgewicht: 1800 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.6 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 216 - 235 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Bi-xenon koplampen
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- Getint glas
- Koplampen adaptief
- Koplampreiniging
- Lichtmetalen velgen
- Lichtmetalen velgen 17"
- Mistlampen voor
- Parkeersensor voor en achter
- Trekhaak

Infotainment

- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Armsteun achter
- Bagagedek
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Voorstoelen verwarmd

Overige

- 12 maanden Bovaggarantie
- Accident Avoidance System
- Afleverpakket poetsbeurt / pechhulp / etc
- Airbag
- Airbag passagier
- Airbags
- Airconditioning
- Anti Blokkeer Systeem
- Autonomous Emergency Braking
- Autotelefoonvoorbereiding met Bluetooth
- Bestuurdersairbag
- Binnenspiegel aut. dimmend
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Centrale deurvergrendeling
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Climate Control
- Dodehoek detectie
- Dodehoek detector
- Elek. bedienbare ramen
- Elek. verstelbare spiegels
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Extra getint glas
- Halogeen mistlampen
- Hill hold-functie
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Keyless start
- Lendesteun
- Lendesteunen
- Mistlampen
- Parkeersensor
- Passagiersairbag
- Radio/CD-speler
- Startonderbreker
- Stoelverwarming
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Grootlichtassistent
- Hill hold functie
- Rijstrooksensor






Deze nette Mazda in luxe uitvoering is door ons al geheel rijklaar gemaakt en voor zien van een complete onderhoudsbeurt waarbij ook de remblokken zijn vervangen inclusief 4 nieuwe A-merkbanden. Ontspannen en zorgeloos autorijden, dat doet u met deze Mazda CX-5. De uitstekende prestaties van deze auto komen van de viercilinder motor en de automatische transmissie. Een weldaad voor u en uw bijrijder: deze Mazda CX-5 heeft verwarmbare voorstoelen. Bij de rijke uitrusting horen ook 17 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, verstelbare lendensteunen, elekt

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie