Mazda CX-5 2.0 TS+ Lease Pack 2WD / Trekhaak 1800 KG

€ 13.945,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 11-01-2013
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 169.721 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 TS+ Lease Pack 2WD / Trekhaak 1800 KG


€ 13.945,-

Algemeen

Bouwjaar 11-01-2013
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 169.721 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf van Gorkum B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Linge 45
Postcode 8253 PJ
Plaats Dronten
Provincie Flevoland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)321 - 380381 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dvangorkum.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: feb 2012 - jul 2013

Technische informatie
Koppel: 210 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 184 x 171 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.290 kg
Laadvermogen: 640 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 690 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Origineel Nederlands geleverde CX-5, mooi in het zwart metallic met privacy glass, parkeersensoren voor en achter, trekhaak, xenon verlichting, navigatie, stoelverwarming, het zit er allemaal op! Net binnen, nog niet gepoetst.

= Bedrijfsinformatie =

Wij nodigen u van harte uit om deze auto in onze showroom aan De Linge 45 in Dronten te komen bezichtigen. Aangezien onze voorraad regelmatig wisselt, raden wij u aan om alvorens uw bezoek contact met ons op te nemen omtrent de beschikbaarheid van de auto.

Autobedrijf van Gorkum is een BOVAG onafhankelijk autobedrijf met de professionaliteit van een specialist en de betrokkenheid van een familiebedrijf. Meer dan 800 klanten beoordelen ons met een 9.3 en 98% beveelt ons aan. Wij bieden dealer kwaliteit geselecteerde occasions aan tegen vaste netto meeneemprijzen (wij rekenen geen rijklaarmaakkosten). Uiteraard kunt u aanvullend kiezen voor één van onze aflever- en BOVAG-garantiepakketten (incl. APK en/of onderhoudsbeurt). Meer informatie over onze garantiepakketten vindt u op onze website WWW.ADVG.NL.

De meeste occasions hebben een aantoonbare onderhoudshistorie en zijn voorzien van een Nationale Auto Pas (NAP). In veel gevallen zijn onze occasions dealer onderhouden. Bij binnenkomst krijgen al onze auto's zowel een optische als een technische inspectie. Zo kunt u niet onverwachts voor verrassingen komen te staan. Inruil, financiering of lease is uiteraard mogelijk en de auto's worden bij ons op locatie te naam gesteld.

Heeft u vragen over een van onze occasions of wilt u meer informatie? Neem dan gerust contact met ons op via telefoonnummer 0321-380381 of kijk op WWW.ADVG.NL.

Tevens kunt u ons bereiken via WhatsApp op 06 - 2627 1012 voor extra (detail) foto's en video's van de auto waar uw interesse naar uit gaat. Ook kunt u via de WhatsApp foto's sturen van uw huidige auto voor een juiste inruilindicatie. Wij helpen u graag verder!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie