Bouwjaar | 04-10-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.999 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.191 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 04-10-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.999 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.191 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | GT Design Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rue Winston Churchill 341 |
Postcode | 4020 |
Plaats | |
Land | België |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Kilometrage 103.500
GT DESIGN CARS - Rue Winston Churchill 341 4020 liège ( luik )
UN PROFESSIONNEL REPUTÉ EN VOITURES D'OCCASION DE TOUTES MARQUES DEPUIS PLUS DE 10 ANS.
Votre future voiture sera :-) :
FR *Sera livré avec entretien, contrôle technique + carpass et 1 an garantie ( possible jusqu' a 4 ans de garantie ) / Nous proposons des financements / Reprise de votre vehicule possible! LE KILOMETRAGE GARANTI PAR CAR-PASS, NOUS REPRENONS VOTRE VÉHICULE AU, MEILLEUR PRIX N'HESITEZ PAS A NOUS CONTACTER POUR PLUS DE RENSEIGNEMENT**www.gtdesign-cars.be Gt Design Cars , pas qu' un service , une passion...
NL :GT DESIGN CARS - Rue Winston Churchill 341 4020 liège ( luik )
EEN PROFESIONEEL IN GEBIED VAN OCCASIE WAGENS VAN ALLE MERKTEN MET MEER DAN 10 JAAR ERVARING.
Jouw toekomstige auto zal zijn :-):
NL *Geleverd met volledig nazicht, onderhoudsbeurt, technische keuring + carpass en 1 jaar waarborg (mogelijk tot 4 jaar garantie) / Financiering ter plaatse mogelijk / Overname van uw huidige wagen mogelijk!
KILOMETERSTAND GEGARANDEERD DOOR CAR-PASS,WIJ HALEN UW VOERTUIG OP
BESTE PRIJS AARZEL NIET NAAR ONS.CONTACTEER VOOR MEER INFORMATIE**www.gtdesign-cars.be Gt Design Cars, niet alleen een service, een passie...
EN : GT DESIGN CARS - Rue Winston Churchill 341 4020 liège (liege)
A PROFESSIONAL IN THE FIELD OF USED CARS OF ALL BRANDS WITH MORE THAN 10 YEARS OF EXPERIENCE.
Your future car will be :-):
EN *Delivered with full service, maintenance, controle technique + carpass and 1 year warranty (possible up to 4 years warranty) / Monthly payment is possible / Possibility to take over your current car! MILEAGE GUARANTEED BY CAR-PASS, WE PICK UP YOUR VEHICLE FROM. BEST PRICE DON'T HESITATE TO US. CONTACT FOR MORE INFORMATION**www.gtdesign-cars.be Gt Design Cars, not just a service, a passion...
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.