Bouwjaar | 29-10-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 125.963 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.191 cc |
Vermogen | - |
€ 17.499,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-10-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 125.963 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.191 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | GMA Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Meeënweg 7 |
Postcode | 3600 |
Plaats | Genk |
Land | België |
GSM | +32 (0)483 - 595620 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.gma-cars.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Mazda CX-5 2.2 SKYACTIV-D Manueel Diesel (11kw/150pk) EURO 6d-T-E-ISC.
Belgisch voertuig met Onderhoudhistoriek.
Eerste inschrijving: 29/10/2019
KMstand: 125.963KM
*** 360°Camera-Navigatie-KeylessGo/Entry ***
*** Dodehoeksensor-HeadUpDisplay-Led ***
100% ongevalvrije wagen ! Absolute toptoestand !
Deze wagen wordt keuringsvrij afgeleverd met detailverslag (80 controlepunten + Car-Pass gewaarborgde kilometerstand)+ 12 maanden garantie
*Airbags
*Airco
*Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
*Boordcomputer
*Navigatie
*Elek.ruiten
*Elek.spiegels
*Elek.koffer
*Dodehoeksensor
*Keyless GO/ENTRY
*Lijn assistent
*Stuur assistent
*Botswaarschuwing
*Adaptieve Cruise control
*Regensensor
*Radio/Aux/Usb
*Apple Carplay
*Android Auto
*BT - audio
*5 Deurs
*Parkeersensoren voor achter met 360° Camera
*Lichtsensor
*Start Stop
*Inklapbare Spiegels
*Eco
*Alu. Velgen
*Isofix
*OHB
*enz...
- €€€-
Financiëring op maat mogelijk.
*Onder voorbehoud van aanvaarding door Alpha Credit nv, kredietgever, Warandeberg 8C, 1000 Brussel. BE 0455.781.316
Adverteerder / Agent in nevenfunctie type 1: GMA-CARS, Meeënweg 7, 3600 Genk. BE 0658.867.352
Let op, geld lenen kost ook geld.
Wordt geleverd met:
-1jaar wettelijke garantie
-Onderhoudsvrij gedurende 6 maanden / 10.000 km
-Gekeurd voor verkoop met Car-pass (inschrijfklaar)
-Overname van uw wagen mogelijk + Testrit mogelijk
Bij slechte weeromstandigheden is er de mogelijkheid om de wagen binnen te bezichtingen
*** Meeënweg 7***
** 3600 GENK **
www.gma-cars.be
Steeds de beste aanbiedingen!Méér dan 130 wagens in voorraadEigen werkplaatsen voor onderhoud en herstellingenEen gepassioneerd en gedreven team!Overname of inruil van uw huidige wagen mogelijk
Al onze wagens worden geleverd met Kvv, Car-Pass en roze formulier.
Indien nodig een klein of groot onderhoud. +1jaar wettelijke garantie
OPENINGSUREN : Enkel op afspraak
Ma-vrij: 09:30-18:00
Zat.: 10:00-17:00
Zondag en feestdagen op afspraak ook mogelijk!
Voor meer info bel gerust: 0483/59 56 20
of mailen naar sales@gma-cars.be
Bezoek onze website: WWW.GMA-CARS.BE
Adres: Meeënweg 7 3600 Genk
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.