Mazda CX-5 2.2d SkyActiv-D 150 Skylease GT 2WD NAVI XENON TOP STAAT N. APK

€ 13.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-01-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 227.720 km
Deuren 5
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.191 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Mazda CX-5 2.2d SkyActiv-D 150 Skylease GT 2WD NAVI XENON TOP STAAT N. APK


€ 13.995,-

Algemeen

Bouwjaar 01-01-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 227.720 km
Deuren 5
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.191 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ed Kar Autohandel
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Berkenwoudestraat 23
Postcode 3076 JA
Plaats Rotterdam
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 51191563 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.edkar.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (achter)
  • airbags gordijn (voor)
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

SUPER GOED ONDERHOUDEN MAZDA CX-5, WAAR ALLES IS RECENT AAN VERVANGEN, KOPPELING, VLEIGWIEL, DISTRIBUTIE, KOMPLEET REMBLOKKEN EN SCHIJVEN, 4 X BANDEN, EN VEEL MEER.
DE AUTO IS VERDER IN TOP CONDITIE, WAAR NIKS AAN MANKEERT. APK TOT 12-2024.

-INRUIL IS MOGELIJK MAAR WEL TEGEN HANDELS PRIJZEN. VOOR MEER INFO KUNT U ONS MAILEN OF DIRECT BELLEN: 0651191563
Garantiepakketten bieden wij u graag tegen meerprijs aan.
Wij rekenen GEEN afleverkosten.
U kunt bij ons al uw export documenten regelen inclusief verzekering,
Optioneel: De kosten van 3 maanden extra garantie bedragen VA ?495

- Op onzin biedingen wordt NIET gereageerd

Openingstijden zijn op maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:30, op zaterdag van 9:30 tot 16:00. Op zondag zijn we dicht.
Het is mogelijk om een afspraak in te plannen buiten kantooruren, graag hiervoor even bellen.
Wij raden u aan om even te bellen als u naar een auto wilt komen kijken, zo weet u zeker dat u niet voor niks rijdt.
Kijk voor meer info en onze volledig voorraad op onze website: www.edkar.nl
Tekstfouten voorbehouden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie