Bouwjaar | 02-01-2015 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 209.581 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.191 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-01-2015 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 209.581 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.191 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Walco |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Overspoor 8 |
Postcode | 1688 JG |
Plaats | Nibbixwoud |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 19991708 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | autowalco.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
deze prijs is export of handel only..... inclusief BTW en BPM
Mazda CX5 2.2 Sky-active bouwjaar 2015 ,apk 10-2023
zeer komplete uitvoering zie opties.
zakelijk bereden dus van binnen gebruikerssporen zie foto`s
DEZE PRIJS IS VAST..............................
rest BTW en BPM is 2500,-
€ 7666,- is de prijs voor export binnen de EU
Inruil is altijd mogelijk
wij rekenen "geen"afleveringskosten
kijk op autowalco.nl voor meer informatie
wij hanteren vaste lage prijzen, AUB dus niet vragen naar de laagste prijs.
Of bel 0229-785755 - 06-19991708
Overspoor 8 1688 JG Nibbixwoud
Wij zijn een autobedrijf die al meer dan 25 jaar actief is in het verkopen en inkopen van auto`s ,caravans en campers.
Doordat wij rechtstreeks van de dealer kopen zijn dit meestal auto`s die keurig onderhoud hebben gehad en meestal een gunstige km stand. dit is in uw voordeel
U kunt vrijblijvend een kijkje nemen in onze ruime showroom met een grote keuze van groot tot klein,vanaf 500 euro tot 14.500 , van jong tot oud, keuze genoeg.
Graag wel even van tevoren een afspraak maken want vanwege flexibele openingstijden zijn wij niet altijd geopend.
Wij zijn gevestigd op het Overspoor 8
1688 JG Nibbixwoud
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.