Mazda CX-5 2.5 4WD SkyActiv-G 194 Luxury schuifdak / trekhaak

€ 28.990,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-03-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 79.000 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 142 kW (193 pk)

Mazda CX-5 2.5 4WD SkyActiv-G 194 Luxury schuifdak / trekhaak


€ 28.990,-

Algemeen

Bouwjaar 01-03-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 79.000 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 142 kW (193 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf J.Welling
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Houtmolenstraat 14A
Postcode 7008 AR
Plaats Doetinchem
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 23717994 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jwelling.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2021

Technische informatie
Koppel: 258 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 195 km/u
Ledig gewicht: 1.559 kg
Wielbasis: 270 cm

Interieur
Interieurkleur: zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 182 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)

Historie
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie

Zeer nette en uiterst complete Mazda CX5 afkomstig van de eerste eigenaar.

Onderhoudshistorie is compleet en aanwezig, Mazda Dealer onderhouden.

1e service was bij 21856 km.
2e service was bij 34904 km.
3e service was bij 46365 km.
4e service was bij 60516 km.
5e service zojuist uitgevoerd bij 79000 km.

Rijden als nieuw? Dan is deze Mazda CX-5 een fantastische buitenkans. Prille cijfers op de teller, piepjong ogend, verbluffend actueel in extra's en opties... Deze Mazda CX-5 heeft het allemaal! De aandrijving van deze Mazda wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. Binnenin zien we een fraai afgewerkt lederen interieur. Alles aan deze auto is ontworpen voor comfort, tot aan de stoelverwarming, verwarmbare achterbank, en verwarmbaar stuur. Het elektrisch bediende panoramadak zorgt voor maximale lichtinval en frisse lucht in het interieur. Een handige voorziening op deze auto is de elektrische achterklep die u op afstand kunt openen. Tot de uitrusting behoren ook 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.

Het gebruik van de 360 graden camera op deze auto zorgt voor een groter gezichtsveld en helpt de dode hoeken te elimineren. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. De hoorbare sensatie van het high performance audiosysteem is een ervaring op zich. Onbedoeld snijden na het inhalen gebeurt niet meer, dankzij de achteropkomend verkeer waarschuwing. Met dashboard met spraakbediening, full map navigatiesysteem, electronic climate control, DAB ontvangst, regensensor en keyless entry is deze Mazda helemaal compleet.

Geavanceerde systemen kunnen tijdens de rit bepaalde taken van u overnemen. Zo kijken er als het ware steeds extra ogen met u mee, zodat u tijdig kunt reageren op noodsituaties. Hou zicht op de weg en check tegelijk de functies op het dashboard: dat kan, dankzij de head-up display. In het instrumentarium ziet u tijdens de rit ook de belangrijkste verkeersborden aangegeven, die de auto automatisch voo

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie